E-Mail
webnoob 5265
[thunderbird]: tastaturgenveje og Bcc:
Fra : "Carsten Riis

Dato : 11-01-05 01:05

Hej Alle

Jeg har opgraderet til Thunderbird.

Jeg er meget imponeret af junk mail muligheden. Ganske nydelig.

Nu savner jeg bare en tastaturgenvej til funktionen

Delete Mail marked as Junk in Folder

Der er en tastaturgenvej til markere mail som junk. Det er tasten j
Og for fjerne markeringen shift+j

Jeg vil så gerne have en tastaturgenvej til at fjerne alle
junk-markerede mails. Fx Ctrl+shift+j
Mon det er muligt?
Og i så fald: hvordan?

Og hvad med Kontaktlistens mulighed for at markere flere personer og
sende dem mail som alm. mail og Cc: Men jeg savner en knap til at
sende mailen Bcc: til flere personer.
Kan man lave nogen tryllerier der eller bliver man nød til at vente på
en opdatering?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : "Carsten Riis

Dato : 18-01-05 18:22

Carsten Riis <"cr"@<invalid>. invalid> skrev den 11-01-2005 01:04:

> Jeg vil så gerne have en tastaturgenvej til at fjerne alle
> junk-markerede mails. Fx Ctrl+shift+j
> Mon det er muligt?
> Og i så fald: hvordan?

Der er en extension med forskellige knapper.
En af disse knapper er en knap til sletning af JunkMail-markerede mail.

Buttons! 0.4.7 som kan hentes på
https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=thunderbird&version=1.0&os=Windows&category=Miscellaneous&numpg=10&id=106

> [...]
> sende mailen Bcc: til flere personer.
> Kan man lave nogen tryllerier der eller bliver man nød til at vente på

Jeg har fundet en nødløsning på Bccroblemet.

Man sætter den første linje til en Bcc-modtager

Derefter markerer man alle de modtagere man vil bruge. Og trækker
modtagerne over til Bcc-linjen, så bliver alle modtagere skrevet som Bcc.

Men en decideret knap vil jeg nu gerne stadig have.
Og tastaturgenvej til sletning af junkmail-markerede mails er også velkommen