E-Mail
webnoob 5265
Mere Gmail
Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-01-05 00:30

Hejsa

Kan man ikke slå fra at Gmail automatisk gemmer emailadresser som der
postet til?

/jesper

Fra : John Frandsen

Dato : 12-01-05 12:14

"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke slå fra at Gmail automatisk gemmer emailadresser som der
> postet til?

Det kan ikke slås fra - desværre.

Jeg har valgt at betragte det som en feature, og så rydder så op i Contacts
med jævne mellemrum

Mvh John

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-01-05 22:43

On Wed, 12 Jan 2005 12:14:06 +0100, "John Frandsen"
<oplyses@ikke.invalid> wrote:

>Det kan ikke slås fra - desværre.

Ok - tak så behøver jeg ikke at rode rundt i hjælpen mere efter det.

>Jeg har valgt at betragte det som en feature, og så rydder så op i Contacts
>med jævne mellemrum

Ja det gør jeg også...

/jesper

Fra : Per H

Dato : 13-01-05 00:05

<oplyses@ikke.invalid> skrev:

>"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Det kan ikke slås fra - desværre.

er der ikke noget med at man kan vælge det i instalationen?
eller husker jeg forkert.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : John Frandsen

Dato : 13-01-05 14:51

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> er der ikke noget med at man kan vælge det i instalationen?
> eller husker jeg forkert.

Det mindes jeg ikke - men det er IKKE en garanti for at du ikke har ret
Jeg har min oplysning fra en Gmail FAQ-side jeg fandt for et par uger
siden...

Mvh John

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 15-01-05 21:23

In <v7bbu05f86p6rea3vmf40gcm96sk5te2sp@4ax.com> Per H <phbyg@privat.dk> writes:

> er der ikke noget med at man kan vælge det i instalationen?
>eller husker jeg forkert.

installationen ? Du installerer da ikke gmail.

/Martin

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 00:40

Martin Moller Pedersen wrote:
> installationen ? Du installerer da ikke gmail.

det kan man godt. Har lige sat min til at køre gennem outlook 2003
--
Calle.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-05 17:47

On Sun, 16 Jan 2005 00:40:19 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>det kan man godt. Har lige sat min til at køre gennem outlook 2003

Det er vel ikke at installere noget, men bare at oprette en ekstra
pop3 mailkonto i Outlook eller ?

/jesper

Fra : Calle.

Dato : 17-01-05 16:55

Jesper Hansen wrote:

> Det er vel ikke at installere noget, men bare at oprette en ekstra
> pop3 mailkonto i Outlook eller ?

Jo. har så installeret gmailnotifier, så jeg får besked i trayen.
Ved godt at 2003 kan gøre det selv, men der er tungere at have kørende.
Fordelen ved Gmail, er at den fjerner spam, så kan man tillade at forwarde
til sin mobil uden at den bibber ved spam
--
Calle.

Fra : Filip Skjerning

Dato : 18-01-05 21:42

Calle. wrote:

> Fordelen ved Gmail, er at den fjerner spam, så kan man tillade at forwarde
> til sin mobil uden at den bibber ved spam

Hvordan gør du det? Jeg har forsøgt, men al spam bliver også sendt videre.

Og så slår videresendelsen i øvrigt fra, hvis den blot en enkelt gang
har problemer med den adresse, den videresender til. Jeg ved ikke,
hvorfor det sker så ofte, men i mine foreløbige forsøg er det ca. en
gang i døgnet. Og så skal man altså ind og bede den om at videresende
igen

- Filip
(der stadig søger efter en løsning til spam-frasortering inden
videresendelse til mobil (uden en computer stående konstant tændt
derhjemme)).