En anbefaling: Dog Fashion Disco
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 10-01-05 19:11

Hvis man kan lide: Mr Bungle, Fantomas, Tool, System of a Down eller bare
metal generelt, så vil man elske dette band (jeg kan ihvertfald ikke lade
være).
Ved første "høre-kast" vil man tænke på en meget heavy version af Mr Bungle,
men der er heldigvis mere dybde end som så.
DFD kan gå fra traditionel "hardcore"cirkus-metal til ren jazz på ET ENESTE
NUMMER! Skiftene er utrolige, og jeg skal lige holde en pause med at høre
dette band, ellers går det helt galt.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-01-05 19:30

On Mon, 10 Jan 2005 19:10:34 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Hvis man kan lide: Mr Bungle, Fantomas, Tool, System of a Down eller bare
>metal generelt, så vil man elske dette band (jeg kan ihvertfald ikke lade
>være).

Jeg blev lidt nysgerrig:

http://www.dogfashiondisco.com/index2.html

Her kan man hente mp3er. Det ser ud til at være hele numre og ikke kun
uddrag. Men af en eller anden grund kan jeg ikke få mp3erne til at
spille, men måske der er andre der er mere heldige end mig.

--
Now Playing:
Amon Tobin - Four Ton Mantis

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 15:26

Hvis der var nogen som havde stor lyst til at høre dette band, kan I bare
sende mig en mail, så kan jeg vedhæfte et mp3-nummer som virker.

lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS