Nogen der så sextip på tv2?
Fra : Helle Nielsen

Dato : 10-01-05 16:36

Hej.

Er der nogen herinde der så programmet på tv2 i går aftes omkring sextips
for mænd og kvinder? jeg synes det var ret interessant og sjovt at se og det
samme syntes min kæreste selvom han sad og var overbevist om, at han i hvert
fald ikke kunne lære mere GG.
Jeg tror da nok vi begge fik nogle gode ideer -hvad med jer andre?

Mvh Helle

Fra : Kludder

Dato : 10-01-05 18:53

Hej
"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvert fald ikke kunne lære mere GG.
> Jeg tror da nok vi begge fik nogle gode ideer -hvad med jer andre?

Hej ærger mig over ikke at have set det, vidste slet ikke det var begyndt
igen.. Men vil da klart se det næste gang :) Så måske lilleMor vil blive
glad hvis hun får Pølsen på en anden måde

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 19:24

"Kludder" <Hehe@jada.dk> wrote in message

> [...]
> igen.. Men vil da klart se det næste gang :) Så måske lilleMor vil
blive
> glad hvis hun får Pølsen på en anden måde

Så er det sgu synd for "lilleMor" at du ikke så det, for det handlede om
alt muligt andre ting end at hun skulle "få pølsen". Fokus var på det
der kan gøres med fingre, hænder og tunge og så at du skal være meget
omhyggelig med at glatbarbere dig i ansigtet så skæg- stubbene ikke
kradser hende. Når der slikkes rigtigt igennem så skal det vare op mod
en halv time og så skal der ikke meget skæg til før hun føler sig filet
hudløs.

Hun ville også have fået 3 gode tips til at administrere dit
"handicap". I skal bare være sikre på at loftet kan tåle at blive tørt
af med en fugtig klud bagefter

Mvh. Per

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 10-01-05 19:49

Er der nogen herinde der så programmet på tv2 i går aftes omkring sextips
-------------klip--------------------
Jo, men var det ikke for unge mennesker ?.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 10-01-05 21:18

"Jørgen Jensen" <aba2504@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde der så programmet på tv2 i går aftes omkring sextips
> -------------klip--------------------
> Jo, men var det ikke for unge mennesker ?.

Det tror jeg da ikke?? hvorfor tror du det?
Mvh Helle

Fra : John Sahl

Dato : 10-01-05 21:40

Helle Nielsen wrote:

> Det tror jeg da ikke?? hvorfor tror du det?

Tøserne beholdt tænderne i da de skulle lære at give
hand/blowjobs?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-01-05 23:02

John Sahl <spamnet@mandezonen.dk> wrote:

> Tøserne beholdt tænderne i da de skulle lære at give
> hand/blowjobs?

HA!
Der var gode tips til en tur med hånden - desværre var det ikke meget
inspiration til blowjobs ;-(
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 11-01-05 17:49

> Der var gode tips til en tur med hånden - desværre var det ikke meget
> inspiration til blowjobs ;-(
> --
> Bedste hilsener
>
> Steen
-------------klip--------------------
Nu er blowjobs ikke det som er mest vigtigt når man dyrker sex.

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-01-05 22:09

Jørgen Jensen <aba2504@jubii.dk> wrote:

> Nu er blowjobs ikke det som er mest vigtigt når man dyrker sex.

Det er sikkert rigtigt, men hvad er da 'mest' vigtigt?
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Pastoren

Dato : 12-01-05 19:29

> Nu er blowjobs ikke det som er mest vigtigt når man dyrker sex.

Hmm måske ikke men det gør da godt , med en dejlig gumler

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 11-01-05 17:48

> Det tror jeg da ikke?? hvorfor tror du det?
> Mvh Helle
Det var kun unge mennesker i programmet.