TB sortering i newsgroup
Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-01-05 15:13

Hvordan sortere jeg grupperne i TB som jeg gerne vil have dem?
Til Agent er der et program der hedder "Agent GroupOrder" er der også
det til TB.

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-01-05 15:34

"IzNoGoUd" <iznogoud@iznogoud.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sortere jeg grupperne i TB som jeg gerne vil have dem?

mener du så du selv kan vælge rækkefølgen f.eks.

dk.test
dk.admin
dk.binaer

og så i stedet få dem til at være

dk.admin
dk.binaer
dk.test

For så er det "bare" at åbne newsrc filen i notesblokken og bruge
copy'n'paste
Du finder den fil ved at højreklikke på servernavnet og vælge proberties
(tror kjeg det hedder på engelsk) og kigge på serverindstillingerne
hvor filen ligger
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-01-05 15:44

Ivan V. Klattrup skrev:
> For så er det "bare" at åbne newsrc filen i notesblokken og bruge
> copy'n'paste
Tak for det meget hurtige svar, ja det var lige det jeg søgte, og når
det "bare" er så nemt så er der vist ikke skrevet nogle hjælpeprogrammer
endnu som jeg søgte febrilsk efter, jeg var helt galt på den med min
søgning, hehe

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 12-01-05 12:29

Ivan V. Klattrup wrote:

> For så er det "bare" at åbne newsrc filen i notesblokken og bruge
> copy'n'paste

Kan man også ændre navn på hvad nyhedsgruppen hedder i Thunderbird der?
Således at f.eks. dk.politik kom til at stå som Politik?
Eller vil der så gå "kuk" i det, når man henter news?

Mvh. Jan