PAS til spædbarn på 2 måneder.
Fra : Kenneth

Dato : 10-01-05 10:33

Hej

Skal man have subj.? Og hvis ja, skal der billede på?

--
Kenneth

Fra : Jakob Rasmussen

Dato : 10-01-05 12:17

Det kommer an på, om barnet skal rejse sammen med forældrene. Hvis ja, så
kan barnet blive skrevet ind i forældrenes pas, og det kræver ikke noget
billede. Hvis ikke, så skal det have sit eget pas, som der skal billede på
og koster kr. 300,-. Ligemeget hvad, skal man gå til sin nærmeste
politistation.

Fra : Alice M

Dato : 10-01-05 12:57

"Jakob Rasmussen" <jensjakobrasmussenFJERNMIG@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41e2641d$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> billede. Hvis ikke, så skal det have sit eget pas, som der skal billede på
> og koster kr. 300,-. Ligemeget hvad, skal man gå til sin nærmeste

Dette er en forkert oplysning.
Børn kan ikke længere skrives ind i forældres pas - de skal have deres
eget - med billede på. Se følgende link fra justitsministeriet - godt nede
på siden.
http://www.jm.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=72556

PRiser og gyldighed:
http://www.politi.dk/Pas/pasansoeg.htm

Alice M.

Fra : Jakob Rasmussen

Dato : 10-01-05 14:28

Beklager den forkerte oplysning, jeg var ikke helt opdateret

Fra : Jonah Hex

Dato : 11-01-05 17:17

Ja!! børn skal have eget pas idag
Vedr. foto. Så må barnet ikke have hue eller hat på foto)

Hygge
Jonah

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-01-05 18:18

"Jonah Hex" <deepseadivers@hotmail.dk> wrote in message

> Vedr. foto. Så må barnet ikke have hue eller hat på foto)

Det må voksne vel heller ikke

mvh
Preben

Fra : Mark Beaumont

Dato : 11-01-05 22:31

Preben Andersen skrev:

> Det må voksne vel heller ikke

Politiet kan tillade, at man bærer hovedbeklædning, hvis det er af
religiøse grunde.

Vh Mark