Backup af indhold i Outlook
Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 10-01-05 08:42

Jeg har brug for at lave en backup af alt indhold i Outlook, da jeg skal til
at reinstallere hele mit system. Hvordan kan jeg gøre dette?

Torben

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-01-05 17:49

Den 10 jan 2005 mumlede Torben R. Sørensen noget i denne stil:

> Jeg har brug for at lave en backup af alt indhold i Outlook, da
> jeg skal til at reinstallere hele mit system. Hvordan kan jeg
> gøre dette?

Gemmer din *.pst fil.

pst filen indeholder hele kagen....

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

E-mail me? Sure. Just remove the president of the USA.

Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 11-01-05 13:34

"Palle Jensen" <palle@GEORGE_BUSHsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
> Den 10 jan 2005 mumlede Torben R. Sørensen noget i denne stil:

> [...]

Tak! Det lykkedes

Torben