Strammere?
Fra : Anno

Dato : 10-01-05 00:53

Hvis man(d) er almindelig sammen med en kvinde, vil hun da føles
strammere hvis hun har en dildo/plug bagi eller kan manden ikke mærke
det/den ?

De er anal-fiduser som kan pumpes op - er de kun for kvindens skyld (hvis
det altså er hende som ligger bagdel til) eller igen-kan man(d)en mærke
noget ? Og hva bruges disse oppustelige fiduser egentligt til - de kan vel
næppe bevæges meget i oppustet tilstand ??

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-01-05 20:32

"Anno" <no@ill.inval> skrev i en meddelelse
> Hvis man(d) er almindelig sammen med en kvinde, vil hun da føles
> strammere hvis hun har en dildo/plug bagi eller kan manden ikke mærke
> det/den ?

Det føles umiddelbart ikke strammere, men hvis man tænder på sådan noget så
er det jo et plus i sig selv.

> De er anal-fiduser som kan pumpes op - er de kun for kvindens skyld (hvis
> det altså er hende som ligger bagdel til) eller igen-kan man(d)en mærke
> noget ?

De er primært for den der har dem oppe i sig, men igen hvis man synes det er
frækt, så er det jo et plus i sig selv.

> Og hva bruges disse oppustelige fiduser egentligt til - de kan vel
> næppe bevæges meget i oppustet tilstand ??

Det er nu heller ikke meningen at man skal bolles med dem. Meningen er at
man stikker dem op, og derefter pumper dem op til man synes det er rart
(eller måske lige på den anden side af rart, hver sin smag). For nogen kan
det være en forøvelse til nye sex-lege (anal-fisting f.eks.), eller måske
blot en stimuli som man ellers ikke kan opnå på andre måder.

Lars

Fra : Anno

Dato : 10-01-05 22:39

On Mon, 10 Jan 2005 20:32:10 +0100, Lars Wagner Hansen wrote:

> "Anno" <no@ill.inval> skrev i en meddelelse
>
> Det føles umiddelbart ikke strammere, men hvis man tænder på sådan noget så
> er det jo et plus i sig selv.

Så det vil sige at det i højere grad er en mental ting mere end en
direkte fysisk ? Det er bare jeg har læst reklamer for anal-plugs hvor
teksten nævner at "hun vil føler sig stram som en teenager igen" - dvs.
det vil hun måske nok - men imellem ørene ?

> De er primært for den der har dem oppe i sig, men igen hvis man synes
> det er frækt, så er det jo et plus i sig selv.

Dvs. manden kan ikke mærke forskel på om hun har en plug bagi eller ej ?

> [...]
> nogen kan det være en forøvelse til nye sex-lege (anal-fisting
> f.eks.), eller måske blot en stimuli som man ellers ikke kan opnå på

Ok, jeg synes det svært at forhold sig til - kvinden vil udelukkende
mærke noget bagi - der er ikke nogen påvirkning ud over det ? Det giver
bare et tryk og en behagelig følelse ? Skal hun så går rundt med den -
og hvad med slangen - det virker ikke umiddelbart frækt med en slange
imellem ballerne - eller hva ?

Fra : B

Dato : 10-01-05 23:59

Ja i høj grad, min kærste kan blive så stram at jeg næsten ikke kan have
pikken i hendes fisse

vi bruger en sort oppustelig butplug, jo mere luft i den, jo mere stram er
hun..lækkert

Fra : Paul

Dato : 11-01-05 00:32

B wrote:

> [...]
> pikken i hendes fisse
>
> vi bruger en sort oppustelig butplug, jo mere luft i den, jo mere stram er

Hmm, ikke underligt nogle kvinder kan li' at have besøg i begge huller
samtidig...

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Anno

Dato : 11-01-05 07:05

On Mon, 10 Jan 2005 23:59:23 +0100, B wrote:

> Ja i høj grad, min kærste kan blive så stram at jeg næsten ikke kan have
> pikken i hendes fisse

Men er det så kun dig som nyder godt af det, eller kan hun også bedre
lide det med plug ?

Og er det noget I kun bruger ved særlige lejligheder, eller ofte og hvad
er ulempen/besværet (hvis nogen) ved at gøre det ?

Fra : B

Dato : 11-01-05 12:06

> [...]
>
> Og er det noget I kun bruger ved særlige lejligheder, eller ofte og hvad
> er ulempen/besværet (hvis nogen) ved at gøre det ?

Nej bestemt ikke, hun har meget glæde ud af det, hun siger det eneste der er
bedre er an sandwich, dvs to mænd på en gang, hun siger at glæden ved at
være fyldt ud i begge huller er stort
Når vi leger sådan kommer hun meget kraftigt hver gang, og butpluggen skal
være pustet meget hårdt op, ellers skubber
hun den ud

Vi leger tit på den måde, ulemper ikke rigtigt, kræver selvfølgelig at hun
er grundigt udskyllet bagi og at der bruges masser af glidecreme og
tålmodighed ( vigitgt)

Vi synes begge det er lækkert

Fra : Katrine J

Dato : 12-01-05 00:18

> De er anal-fiduser som kan pumpes op - er de kun for kvindens skyld???

Nej de er ikke kun til for kvindes skyld.... Det er da selvfølgelig klart at
når det er kvinden den kommer op i er der en del nydelse forbundet med
det.... Men husk at for det første kan de fleste oppustelige Butt plugs
vibrere og den vibration forplanter sig jo til manden når man dyrker sex....

For det andet kan fissen blive så stram at det bliver en helt ny oplevelse
*SF*....