Billigt hotel i Barcelona. Hvor?
Fra : Erik

Dato : 09-01-05 18:47

Hejsa

Er der nogle der har erfaringer med, at finde et billigt hotel eller anden
overnatnings mulighed i Barcelona? Vi har ikke de stor krav, men der skal
være plads til 2 voskene, bad og gerne mulighed for selv, lave lidt mad.

På forhånd tak
Erik

Fra : Kristian

Dato : 09-01-05 20:47

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>være plads til 2 voskene, bad og gerne mulighed for selv, lave lidt mad.

-----------
Jeg var dernede for et par måneder siden. Jeg har ingen specifikke
anbefalinger, men her er et par links og gnave på:
http://www.book-a-hotel-in-barcelona.com/
http://www.barcelona-on-line.es/ROLGen/planes/p11-search.asp?idIdioma=2&idSeu=1&idOrigen=1
http://www.barcelona-on-line.es/ROLGen/Reserves/hostels_barcelona.asp/idIdioma/2#
http://www.eurocheapo.com/barcelona/hoods.asp
http://www.bookings.es/city/es/barcelona.en.html?aid=100200&label=barcelona-en

Kristian

Fra : Charlotte

Dato : 10-01-05 21:51

> [...]
> være plads til 2 voskene, bad og gerne mulighed for selv, lave lidt mad.

Hej Erik

Jeg har været i Barcelona to gange og boede begge gange på Hostal Rembrandt.
Den ene gang med en veninde og bad på gangen.. den anden gang med min
kæreste og med eget bad. Det er billigt og centralt og drevet af nogle
rigtigt søde mennesker. Det ligger på en sidegade til Ramblaen, i det gamle
kvarter, hvor der er masser af charmerende små pladser og restauranter.

Der er ikke køkken.

Hotellet har ingen hjemmeside, men her er telefonnummer m.m.:

Hostal Rembrandt

C/Portaferrissa 23, pral 1° (tel/fax 93 318 10 11). Metro Liceu.
Rates single ?25; double ?45-?60; triple ?65-?75. No credit cards.

Popular with backpackers, the cheerful Rembrandt has 29 spotlessly clean
rooms. The foyer opens on to a communal patio. The amenable owners will
allow up to five people in a room at reasonable prices.

Hotel services Multilingual staff. Refrigerator. Safe. Telephone. TV.

Du kan sikkert finde mere info om stedet på Google.

God tur fra Charlotte :)

Fra : Michael

Dato : 11-01-05 07:11

Charlotte wrote:
> [...]
> kvarter, hvor der er masser af charmerende små pladser og restauranter.

Er det stadig muligt at booke med veninde på gangen...

/michael

Fra : Charlotte

Dato : 11-01-05 19:15

> Er det stadig muligt at booke med veninde på gangen...

Uh ja.. eller luksusudgaven: Veninde i bad på gangen ;)

Fra : Karin Høgh

Dato : 13-01-05 10:13

Hvis I vil have noget, hvor I selv kan lave mad, så skal du søge under
hosteria - det er møblerede lejligheder med større eller mindre køkkener.

Eks. http://www.hostalgrau.com/

Karin Høgh