HID pære og balast sælges
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 09:26

Hej Alle,

jeg har har følgene til salg :

2 stk 10w hid pære fra Welch Allyn M10N001-1
1 stk 10w hid pære fra Welch Allyn M10P001-1
1 stk 10W BALLAST, 12.0 VOLT fra Welch Allyn B10N001

http://www.walamp.com/lpd/webstore/searchbylamp.tpl?SKU=12413818101355&cart=11052582664598
http://www.walamp.com/lpd/webstore/searchbylamp.tpl?Sku=12413818101355&cart=11052582664598&divnum=2&startat=31

de har aldrig været brugt, de er køb for at jeg ville byggen mig en HID
lygte, og jeg har også alle tegninger og anvisninger, jeg har bare ikke
adgang til maskiner osv så derfor har jeg nu besluttet at sælge delene, og
købe mig en lygte

jeg vil helst sælge det hele samlet, men hvis der kun er noget af det du vil
have så send mig en mail så finder vi sikkert ud af det.

jeg ved ikke helt hvad det skal koste, men jeg vil forbeholde mig ret til
ikke at sælge hvis budne er for lave.

jeg ved ikke rigtig hvad en HID pære koster her hjemme, men jeg ved at den i
USD koster ca 700 dkk og så skal der ligges told, moms og lidt fortjenste
til ham der impoter den, så en HID pære her hjemme ligger vel på over
1000dkk.

så kom med nogle bud.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : jhyden

Dato : 10-01-05 22:39

> 2 stk 10w hid pære fra Welch Allyn M10N001-1
> 1 stk 10w hid pære fra Welch Allyn M10P001-1
> 1 stk 10W BALLAST, 12.0 VOLT fra Welch Allyn B10N001

Nu ved jeg ikke så meget om HID-lygter!
Hvad er en ballast?
Er dette alt, hvad man skal bruge for at bygge f.eks.en halogenlampe med
blyakkumulator om til en HID, eller kræves der en masse elektronik?

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 11-01-05 08:42

"jhyden" <jhyden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> blyakkumulator om til en HID, eller kræves der en masse elektronik?

Ballasten er elektronikken.. :)