Problemer med links (outlook)
Fra : hhsj

Dato : 08-01-05 23:42

Hej alle.
Jeg har lige afinstalleret Mozilla (den nyeste) og kører nu videre
med explore 6,0 og Outlook 2003. Win XP Home
Mit problem er at jeg ikke kan åbne links i mine mails i outlook, jeg har
bedt explorer om at kontollere for standard men det hjælper ikke, hvad er
det lige der er gået galt?. er det nogle fælles filer der er røget med under
afinstallationen? Hvergang jeg trykker på en link kommer
der en mappe frem der hedder: ( find eksekverbare filer). Jeg har
kontrolleret at andre kan se de links jeg sender- det er ok. under
egenskaber på links kan jeg se at adressen er rigtig.
På forhånd tak Hans.