streg under link?
Fra : peter

Dato : 08-01-05 20:39

Hej Gruppe,

Hvorfor er der en streg kun under det ene link?

http://kannegaard.info/

Venlig hilsen Peter

Fra : Stoffer

Dato : 08-01-05 20:45

> Hvorfor er der en streg kun under det ene link?
i IE er der ingen understregning på nogen af linksene

Fra : peter

Dato : 08-01-05 20:53

Hmm, jeg bruger IE, lige før var der understregning kun under
kannegaard, skeel, hvitv- nu er der ikke,underligt!

Venlig hilsen Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-01-05 22:40

peter skrev:

> Hmm, jeg bruger IE, lige før var der understregning kun under
> kannegaard, skeel, hvitv- nu er der ikke,underligt!

Skeel, hvitv?

Det er ikke underligt at der ikke er understregning på nogen links
på din side - du fjerner det for alle med a:link{text-
decoration:none; }.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Benny Nissen

Dato : 08-01-05 22:39

peter formulated the question :
> Hej Gruppe,
>
> Hvorfor er der en streg kun under det ene link?
>
> http://kannegaard.info/

Der er ikke streg under nogle links, og det skyldes:
a:link{text-decoration:none;
}

--
Benny

Fra : peter

Dato : 08-01-05 22:53

Hej,

Det er ikke meningen at der skulle være understregning på nogle af dem,
undskyld den måske dårlige forklaring. Jeg har lagt mærke til at når jeg
bruger et link bliver der en understregning (besøgt) kan man ikke undgå
det?

Hilsen Peter (amatøren

Fra : Benny Nissen

Dato : 08-01-05 23:26

peter explained on 08-01-2005 :
> [...]
> bruger et link bliver der en understregning (besøgt) kan man ikke undgå det?

Ja. lav en
a {
text-decoration:none;
}

Så gælder det både link, active, hover og visited

--
Benny

Fra : peter

Dato : 08-01-05 23:35

Tak Benny! Så virker som jeg gerne vil ha' det.

Hilsner fra Peter