HL2:Substance
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 08-01-05 20:18

Høp!

Jeg ved godt at jeg har skrevet det før, men her er lidt supplerende:

Kort fortalt, så er det det originale spil, delt op i en række
save-games, hvor der er tilføjet adskillige npc'er, både venner og
fjender, så gameplayet bliver en smule anderledes, og spillet en del
sværere. (og ret fedt!)
Det kræver en del mere af maskinen, men det hjælper at kopiere indholdet
af half-life 2\hl2\maps\*.* til Sourcemods\HL2Substance\maps\

Følg med her, og kom med gode idéer og stil dine spørgsmål til fyren bag
mod'en -der kommer også oplysninger om opdateringer:
http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=27890&st=0

Hjemmesiden:
http://xdiesp.altervista.org/index.html

Happy hunting, ;)
/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Silver

Dato : 09-01-05 04:11

TAKKER!, så skal HL2 sgu gennemføres igen :D

Håber det virkelig er som han beskriver med action action og atter action!
:)

Mvh
Silver.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-01-05 10:26

Silver wrote:
> TAKKER!, så skal HL2 sgu gennemføres igen :D
>
> Håber det virkelig er som han beskriver med action action og atter action!
> :)

Bare rolig, det er action-packed, pee-wee... :)
Det fede er, at du kan selv vælge om du vil spille spillet fra ende til
anden, eller om du vil nøjes med de forskellige kapitler, idet det jo er
savegames du pakker ud -du kan aåledes springe direkte til Ravenholm, og
se hvad han har gjort ved den (den skulle være pænt hardcore!) -eller
tage en tur ad highway17 hvis det er sjovere :)
Og det giver sgu lige lidt ekstra at lege med, indtil der kommer nogle
full-blown mods... (glæder mig bl.a. til Dystopia og Boone's end...)

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?