Kogt kylling i fryseren
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-01-05 18:19

Jeg har netop kogt en halv kylling, kan jeg putte den i fryseren når jeg har
taget kødet af skroget?
Syntes det var lige i overkanten med en hel ovnstegt kylling til lille mig
så jeg tænkte, den koger jeg.

Linda

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 18:44

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41e010c7$0$18836$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> taget kødet af skroget?
> Syntes det var lige i overkanten med en hel ovnstegt kylling til lille mig

Yep, det kan du godt.

Tina

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-01-05 19:09

> Yep, det kan du godt.
>
> Tina

Ok. Hvor længe kan sådan et kræ ligger der og lumre?

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 22:11

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41e021d4$0$13758$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Ok. Hvor længe kan sådan et kræ ligger der og lumre?

Er det kogte kyllingekød uden fedt og skind, kan det ligger der 8-10
måneder.

Hvis der er fedt på kødet, så er holdbarheden kun 5 måneder.

http://www.forbrug.dk/mad/foedevarer/frysning/koed/

Tina