ingen forbindelse til steam
Fra : Kasper Møller

Dato : 08-01-05 15:41

Jeg har lige været ude og købe HL2 og glædede mig til at skulle spille det.
Installation gik fint nok, men så første gang jeg skal starte det op kører
den update af steam, men kommer med beskeden at: "steam is
temporarilyunavailable, please try later". Det bliver den ved med skønt jeg
har slået firewall fra og åbnet alle porte i router. På Steams hjemmeside
står der "online" i status-sektionen, så hva dælen kan der være galt?

På forhånd tak for hjælpen
mvh Kasper Møller, der ligesom så mange andre er mavesur over det åndssvage
registreringssytem

Fra : BuFFerz

Dato : 08-01-05 16:05

Jeg har ikke lige tid lige nu - men prøv lige at søge lidt på
http://steampowered.custhelp.com/

Hvis løsningen ikke er der skal jeg prøve at se på det senere...

Fortsat godt blæsevejr

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Kasper Møller

Dato : 08-01-05 16:23

BuFFerz wrote:
> Jeg har ikke lige tid lige nu - men prøv lige at søge lidt på
> http://steampowered.custhelp.com/
>
> Hvis løsningen ikke er der skal jeg prøve at se på det senere...
>
> Fortsat godt blæsevejr

Tak for det, men fandt lige ud af det for lidt siden. Steam kunne ikke køre
sammen med Netlimeter