Fejl ved import af pst fil
Fra : Jesper Schlæger

Dato : 08-01-05 14:36

Hej NG,

IFM reinstallation af en Pc har jeg taget en kopi af pst filerne til
outlook. Imidlertid kan det ikke lade sig gøre for mig at importere dem
til computeren efter reinstallationen.

Fejlmeddelelsen er:
"Unable to display the folder. Microsoft Outlook could not access the
specified folder location. The file C:\Documents and
Settings\Jesper\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst is not a personal folders file

Mine spørgsmål er nu:
1. Er der krav om, at profilnavnet før og efter installation er identisk?
2. Hvis pst filerne er korrupte grundet fejl i brænding til CD, kan de
så genetableres?
3. Er der generelt problemer med at importere pst filer til Outlook
2003, hvis pst filen er dannet i en ældre version?

På forhånd tak
Jesper

Ved svar direkte: fjern fuglen i adressen !

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 19:31

"Jesper Schlæger" <jesper@BIRDschlaeger.nu> wrote
> [...]
> Settings\Jesper\Lokale indstillinger\Application
> Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst is not a personal folders file
Prøv at kopiere filen til Skrivebordet, og importér derfra

> Mine spørgsmål er nu:
> 1. Er der krav om, at profilnavnet før og efter installation er identisk?
Nej

> 2. Hvis pst filerne er korrupte grundet fejl i brænding til CD, kan de
> så genetableres?
Ved ikke

> 3. Er der generelt problemer med at importere pst filer til Outlook
> 2003, hvis pst filen er dannet i en ældre version?
Nej

Bjarne