Jaws box?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-01-05 06:18

Findes der en Jaws/Dødens Gab 1-4 box? (Region ligegyldigt, engelske
undertekster foretrukket)

Fra : __vaDer

Dato : 08-01-05 11:27

Ikke mig bekendt, jeg er ikke faldet over nogen til dato.
Men der er en Jaws: Anniversary Collector's Edition.
Og mange DVD udbydere på nettet kan som regl levere alle 4 film.
Også kan du bare be dem om at pakke alle filmene ind i samme kasse ;)

Hilsen

Ilhan

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-01-05 15:17

Tak for svaret ... til trods for at jeg kom til at spørge i den
skrubforkerte gruppe! Skulle have været over i dk.kultur.film, pinligt,
pinligt...

(Ok, emnet havde da en smule dykkerrelevans)