Automatisk post med Outlook
Fra : lars pedersen

Dato : 07-01-05 23:41

Hvordan får jeg Outlook til auttomatisk at hente post når jeg starte det op
?
Lars

Fra : Anders Lund

Dato : 08-01-05 00:03

lars pedersen wrote:
> Hvordan får jeg Outlook til auttomatisk at hente post når jeg starte det op

Hvilken version?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : lars pedersen

Dato : 08-01-05 11:19

Version 10

Fra : Calle.

Dato : 08-01-05 20:15

lars pedersen wrote:
> Version 10

??? Det er der da vist ingen der hedder:
97, 2000, 2002, 2003 XP

--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 08-01-05 20:34

Den hedder Microsoft Office XP
filversion 10.0.6626.0 på Outlook

Lars

Fra : Calle.

Dato : 08-01-05 21:24

lars pedersen wrote:
> Den hedder Microsoft Office XP
> filversion 10.0.6626.0 på Outlook

Ok, jeg har 2003, men mon ikke det er omtrent det samme:
Funktioner > Indstillinger > "fanen konfiguration af email > hak ved send så
snart der er etableret forbindelse > knappen send/modtag > sæt har i alle
undtagen "ved afslutning > maker konti > rediger > hak ved både send og
modtag
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 08-01-05 22:25

Godt forslag men det virker ikke andre forslag ?

Fra : Calle.

Dato : 09-01-05 00:30

lars pedersen wrote:
> Godt forslag men det virker ikke andre forslag ?

Passer det ca. med stierne?
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 09-01-05 13:10

Ja de passer fint

Fra : Calle.

Dato : 09-01-05 15:20

lars pedersen wrote:
> Ja de passer fint

Så virker det også, se efter en ekstra gang. Det virker på alle de PCere vi
har gjort det indtil nu.
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 09-01-05 17:58

Nu har jeg prøvet en gang til Funktioner > Indstillinger > "fanen
konfiguration af email > hak ved send så
snart der er etableret forbindelse 1 minut > knappen send/modtag > sæt har i
alle
undtagen "ved afslutning > maker konti > rediger > hak ved både send og
modtag. Det virker ikke, hvad med der hvor der står offline ? den henter
heller ikke mail efter 1 minut :)

Fra : Calle.

Dato : 09-01-05 18:13

lars pedersen wrote:
> [...]
> og modtag. Det virker ikke, hvad med der hvor der står offline ? den
> henter heller ikke mail efter 1 minut :)

har lagt et billede af mit i dk. binaer under send og hent. hvad står der i
det hvide felt i din?
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 09-01-05 21:29

Min er en ren kopi af din, men den virke bare ikke, kan der være andre
indstillinger ?

Fra : Calle.

Dato : 09-01-05 22:10

lars pedersen wrote:
> Min er en ren kopi af din, men den virke bare ikke, kan der være andre
> indstillinger ?

og der står både online & offline i det hvide felt. Maker det, og tryk
rediger. maker den konto du ønsker ude i venstre side, og sæt hak i
medtag......
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 09-01-05 22:32

Der står online & offline i det hvide felt og der er hak i medtag.....

Fra : Calle.

Dato : 10-01-05 15:40

lars pedersen wrote:
> Der står online & offline i det hvide felt og der er hak i medtag.....

og du har genstartet?
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 10-01-05 16:37

Ja mange gange :)

Fra : Calle.

Dato : 10-01-05 17:52

lars pedersen wrote:
> Ja mange gange :)
Hvad har du dit interval stående på.

PS. kan du ikke vænne dig til at svare under det du svarer på.
Da du bruger Express vil jeg foreslå du installere OEquotefix,
så den selv styrer det.

--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 10-01-05 18:15

Calle. wrote:
> Hvad har du dit interval stående på.
>
> PS. kan du ikke vænne dig til at svare under det du svarer på.
> Da du bruger Express vil jeg foreslå du installere OEquotefix,
> så den selv styrer det.

Hvis du med interval mener minuter, så det 5.
Håber det er den rigtige måde at svare på

Lars

Fra : Calle.

Dato : 10-01-05 22:39

lars pedersen wrote:

> Hvis du med interval mener minuter, så det 5.
> Håber det er den rigtige måde at svare på

har du prøvet at orette kotoen på ny? Hos mig sætter det automatisk hentning
som standard ved oprettelse
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 10-01-05 23:39

Calle. wrote:

> har du prøvet at orette kotoen på ny? Hos mig sætter det automatisk
> hentning som standard ved oprettelse

Det vil jeg prøve :)

Lars

Fra : lars pedersen

Dato : 11-01-05 14:58

lars pedersen wrote:

> Det vil jeg prøve :)
>
> Lars

Har prøvet virker ikke, lort

Lars

Fra : Calle.

Dato : 11-01-05 18:18

lars pedersen wrote:
> Har prøvet virker ikke, lort

du må da lave et eller andet galt, det virker da hos alle andre. hvilken
forbindelse har du?
--
Calle.

Fra : lars pedersen

Dato : 11-01-05 22:40

Calle. wrote:

> du må da lave et eller andet galt, det virker da hos alle andre.
> hvilken forbindelse har du?

Adsl hos tdc med mail hotel, ja noget er galt men jeg kan ikke se hvad det
er

Lars

Fra : Anders Lund

Dato : 08-01-05 21:16

Calle. wrote:

> ??? Det er der da vist ingen der hedder:
> 97, 2000, 2002, 2003 XP

Det er det "interne" versionsnummer. I starten hed det også fx Word 2.0. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk