E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird - sortere efter Threads,
Fra : Lars Lindgren

Dato : 07-01-05 22:55

Hej alle,

Prøver for tiden Thunderbird og er generelt helt tilfreds med virkemåde,
men én ting undrer mig, nemlig at man tilsyneladende ikke kan få vist
nyhedsgruppe beskeder i Threads, men med de nyeste som øverste. Kan det
være rigtigt ?

Svært at forklare i ord, men prøv at vælg en nyhedsgruppe med flere
threads (nyeste indlæg står sidst). Vælger man nu at sortere dem i
omvendt datorækkefølge (ved at klikke på Date kolonne), mister man
åbenbart sammenhængen til threads, for selvom man klikker på Display
Threads, bliver de ikke vist mere.

Er der løsning, som jeg har overset ?

Hilsen
Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-05 23:12

Lars Lindgren skrev dette den 07-01-2005 22:55:
> Er der løsning, som jeg har overset ?

Lade være med at trykke på bjælken, og i stedet gå i View - Sort by -
Descending
og så bruger jeg godt nok også View - Sort by - Order Received, i stedet
for Date

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars Lindgren

Dato : 08-01-05 00:07

Ivan V. Klattrup wrote:

> Lade være med at trykke på bjælken, og i stedet gå i View - Sort by -
> Descending
> og så bruger jeg godt nok også View - Sort by - Order Received, i stedet
> for Date

Takker for tippet, Ivan, virker fint nu!

mvh. Lars