Animation med transparent baggrund ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 07-01-05 22:04

Jeg har lavet en sjov lille animation af en saks i Flash. Jeg vil gerne have
den eksporteret med transparent baggrund så jeg kan lægge den i et layer på
min hjemmeside. Kan det lade sig gøre ?

Kh
Bjørn

Fra : Michael

Dato : 08-01-05 22:37

Du kan exporterer din flash som en gif-animation.
File->Export Movie-> Gem som *.gif
Der kommer en dialogboks hvor du skal huske at sætte et "flueben" ved
"tranparent"

Med venlig hilsen
Michael
--
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing
continued to happen."

- Hitchhikers guide to the galaxy.