BF-V musse lag
Fra : Bjarne Krog

Dato : 07-01-05 20:56

Da jeg i tidernes morgen købte Battlefield 1942, gad jeg ikke spille
det fordi jeg ramte hat..... grunden var at min reaktion fra musen
var for langsom.

Så købte jeg battlefield vietnam, og her er der samme problem,

Mit graffikkort skulle være ok, FX 5600 med 250 mb ram, og jeg har 1
gb ram i pc'en, såå det er ikke et maskin problem, og det er det samme
lige gyldigt hvilken mus jeg bruger, jeg køre med den laveste
opsætning i graffik og har sat min lyd ned til minimun også, men lige
meget hjælper det.... jeg vil så gerne spille BF-V men det er sq ikke
nemt når musemarkøren først bevæger sig et ½ sek efter at jeg bevæger
musen.
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-01-05 23:51

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget hjælper det.... jeg vil så gerne spille BF-V men det er sq ikke
> nemt når musemarkøren først bevæger sig et ½ sek efter at jeg bevæger

Hej

Nu er et FX 5600 altså ikke spec hurtig og de 256 mb ram hjælper heller ikke
meget,
da det er nogle langsomme ram, sorry men sandt.
Og hvad hjælper alt din ram hvis det er en P3 800 Mhz du bruger,
for begge spil er alt ædende i både cpu - ram og grafikkort.
Et godt eks.
Min gamle pc en P4 2,4 med 1 gb ram et ATI 9800 Pro
men den kunne BF V hakke når der skete noget.

Mvh
Kurt

Fra : Bjarne Krog

Dato : 08-01-05 14:26

On Fri, 7 Jan 2005 23:51:26 +0100, "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Et godt eks.
>Min gamle pc en P4 2,4 med 1 gb ram et ATI 9800 Pro
>men den kunne BF V hakke når der skete noget.

Nu er det altså ikke en P3-800 Mhz jeg benytter...men en 2.6 GHz
Pentium 4, men det glemte jeg da at skrive, rigtigt dumt af mig
---

Fra : Bjarne Krog

Dato : 09-01-05 14:12

wrote:

> [...]
>Et godt eks.
>Min gamle pc en P4 2,4 med 1 gb ram et ATI 9800 Pro
>men den kunne BF V hakke når der skete noget.

Undskyld hvis dette indlæg kommer i flere gange, men jeg kunne ikke
selv se at det var blevet send, så jg prøver igen

Fra : Jakob

Dato : 08-01-05 23:47

> Nu er det altså ikke en P3-800 Mhz jeg benytter...men en 2.6 GHz
> Pentium 4, men det glemte jeg da at skrive, rigtigt dumt af mig

Lige med bf-vietnam virker det som et noget skodkodet spil. Jeg har ikke
de store problemer med hl2, men bf-vietnam kan jeg stort set ikke
spille. Jeg har godt nok en skod cpu, men alligevel. Det virker som om
der skal temmelig meget hardware til for at få det til at funge
ordentligt.

Venlig hilsen

Jakob