hl2 hjælp
Fra : Tommy Christensen

Dato : 07-01-05 18:53

Har kørt rimeligt lang på min vandcrosser, men befinder mig nu på en slags
ø, hvor en rampe førte op til. På øen findes et stort firkantet hus med lidt
"saft" i, men ellers intet andet. Udenfor findes en platform hvor der evt
kunne lande "et eller andet" fra luften!!! Hvordan kommer jeg videre??

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 07-01-05 18:57

Tommy Christensen wrote:
> [...]
> "saft" i, men ellers intet andet. Udenfor findes en platform hvor der evt
> kunne lande "et eller andet" fra luften!!! Hvordan kommer jeg videre??

Din vandcrosser kan jo sagtens bevæge sig på land, så kan du ikke bare
ræse videre?

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-01-05 18:58

Hvis du er der hvor jeg tror du er skal du have de tomme blå tønder ned i
vandet og op i kurven så den bliver løftet - hvorefter du med god fart kan
køre over

/Henrik

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-01-05 19:01

Tommy Christensen wrote:
> [...]
> hus med lidt "saft" i, men ellers intet andet. Udenfor findes en
> platform hvor der evt kunne lande "et eller andet" fra luften!!!

saft?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
(Remove the monkey to send mail)

Fra : BuFFerz

Dato : 07-01-05 19:02

Tag evt. et screenshot så vi kan se hvor.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 07-01-05 19:13

Tror jeg har en ide om hvor du er nu...

Skulle vel ikke være der hvor du kan sejle ind med båden - og en lift ned
igen ?

der kan du evt. bare sejle ud over kanten og falde ned i slammet igen - hvor
du skal fortsætte flugten fra helikopteren

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : René Lønstrup

Dato : 07-01-05 19:25

Tommy Christensen wrote:
> [...]
> hus med lidt "saft" i, men ellers intet andet. Udenfor findes en
> platform hvor der evt kunne lande "et eller andet" fra luften!!!

Hvis du er hvor jeg tror du er, skal du gå over til dæmningen bagved
huset, og finde en kontakt du skal trykke på, hvorefter der åbnes for en
sluseport, som du skal igennem (der ligger nogle træstammer ude i vandet
som skal bruges til afsæt).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Tommy Christensen

Dato : 07-01-05 20:03

Det er"her" jeg er. Træstammerne ligger foran sluseporten. Tak for hjælpen.