Half-Life 2 og Steam update problem
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-01-05 17:45

Hejsa,
Har nu spillet HL2 i et godt stykke tid og i dag ville Steam så opdatere,
men der kommer denne
fejlmeddelelse:
Steam.exe (main exeption): ERROR : delete of steam.exe failed; WIN32 error 5
"Adgang nægtet"

Jeg har hul igennem via min firewall for alt hvad der har med HL og Steam at
gøre, og lukker jeg firewall'en sker der stadig det samme.

Nogen der har et godt forslag ?

mvh
Henrik

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-01-05 18:26

Henrik Sørensen wrote:
> [...]
>
> Jeg har hul igennem via min firewall for alt hvad der har med HL og
> Steam at gøre, og lukker jeg firewall'en sker der stadig det samme.

Et longshot, men måske er nogle af de filer steam prøver at opdatere
skrivebeskyttede?

Prøv at starte Steam op seperat fra Start/programmer/Valve, altså ikke
ved at klikke på genvejen til HL2.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 08-01-05 08:40

On Fri, 7 Jan 2005 17:44:44 +0100, "Henrik Sørensen"
<hs@henriksorensen.net> wrote:

> [...]
>
> Jeg har hul igennem via min firewall for alt hvad der har med HL og Steam at
> gøre, og lukker jeg firewall'en sker der stadig det samme.

Har du administrator-rettigheder på maskinen?

Venligst
Thomas

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-01-05 11:36

Hejsa,

Har selv løst probemet (næsten). Det viste sig at jeg havde et børne
protection program (Iprotectyou) sm Stream ikke kunne li'.
Jeg afinstallerede det og så kørte opdateringen - i 10 timer

/Henrik