Hvor klager man over spammails
Fra : Lars HT

Dato : 07-01-05 15:46

Helt sikker OT:

Jeg bliver ved med at modtage nyhedsbreve-mails fra MyMusic.dk.
Også selvom jeg har benyttet mig af muligheden for at afmelde det.

Hvor kan jeg anmelde dem for spamming?

Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-01-05 15:54

Lars HT wrote:

> Helt sikker OT:

Mjae... news:dk.forbruger kunne nok godt være brugt.

> Jeg bliver ved med at modtage nyhedsbreve-mails fra MyMusic.dk.
> Også selvom jeg har benyttet mig af muligheden for at afmelde det.
>
> Hvor kan jeg anmelde dem for spamming?

Her:
http://www.forbrug.dk/om/organisering/fo/2/spam/

--
Mvh. Lars

Fra : Lars HT

Dato : 07-01-05 17:21

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> wrote in message

> Mjae... news:dk.forbruger kunne nok godt være brugt.

> Her:
> http://www.forbrug.dk/om/organisering/fo/2/spam/

Tak for linket! Klagen er i cyberspace!

Lars

Fra : Anders Lund

Dato : 07-01-05 17:55

Lars HT wrote:

> Jeg bliver ved med at modtage nyhedsbreve-mails fra MyMusic.dk.
> Også selvom jeg har benyttet mig af muligheden for at afmelde det.
>
> Hvor kan jeg anmelde dem for spamming?

Har du kontaktet MyMusic.dk om sagen? Der kan måske være tale om en
"uskyldig" fejl i deres system.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Lars HT

Dato : 07-01-05 21:21

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> Har du kontaktet MyMusic.dk om sagen? Der kan måske være tale om en
> "uskyldig" fejl i deres system.

Ja, det har jeg! Men kun for at informere dem om sagen.
Jeg sendte dem en mail fra en anden mail-adresse end den, som modtager spam.

Og ifølge dem er det naturligvis en teknisk fejl, så de udbad sig
oplysninger om den mail-adresse, som modtoger spam, så ville de se på sagen!
Dette kunne selvfølgelig være helt uskyldigt og venlig imødekommelse.

Jeg foreslog imidlertid, at de tjekede deres afmeldings-teknik (hvis det er
der, problemet er). Så må jeg vel blive afmeldt, næste gang, jeg benytter
deres afmeldings-link i de mails, de udsender! Det kan jo ikke passe, at jeg
er den eneste, som ikke kan få lov til at afmelde nyhedsbreve.

Nu får vi se! Er jeg den eneste, som klager over MyMusic til FOM, går der
nok ingen sag i det!

Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-01-05 21:50

Lars HT skrev:

> Og ifølge dem er det naturligvis en teknisk fejl, så de udbad
> sig oplysninger om den mail-adresse, som modtoger spam, så
> ville de se på sagen! Dette kunne selvfølgelig være helt
> uskyldigt og venlig imødekommelse.

Det ville jeg gætte på. I mine øjne har du alt at vinde og ikke
noget at tabe ved at oplyse adressen til MyMusic.

Hvis du giver dem den adresse der modtager spam, har de mulighed
for at slette den direkte. Du modtager allerede spam på adressen,
så selv i det - usandsynlige - tilfælde at de ville tage din
adresse og tilmelde den, er der ikke rigtig nogen ekstra ulempe for
dig.

> [...]
> (hvis det er der, problemet er). Så må jeg vel blive afmeldt,
> næste gang, jeg benytter deres afmeldings-link i de mails, de

Hvad er der sket de gange du har forsøgt at afmelde dig? Har du
fået en besked om at du var afmeldt?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars HT

Dato : 07-01-05 23:35

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message
> Lars HT skrev:
>

> Hvad er der sket de gange du har forsøgt at afmelde dig? Har du
> fået en besked om at du var afmeldt?
> --

Ja! Hver gang! Se evt. dk.binaer!

Lars