Hjælp: Hvilken film ( i TV) så jeg den and~
Fra : Leif

Dato : 07-01-05 14:02

Perioden efter nytår (sikkert denne uge):

Fik lige zappet over på en film (amerikansk), men kan ikke huske kanal &
titel.

Handling: 2 fyre og en pige, venner fra Highschool, mødes nogle år efter
afgang
og den ene er nu narkoman og i pengetrang, den anden studerende (uni eller
lign)
Hvad pigen nu laver ved jeg ikke, (tror nok hun er model) men hun er høj,
flot,
mørkhåret og i det jeg så var hun som kæreste med den studerende. til Jul /
Thanksgiving
er flere familier sammen, og narkomanen dukker op og stjæler den studerendes
moders smykker,
som en mindre søster sidder og leger med.

Jeg kan ikke lige finde noget i div. tv-blade fra ugen der gik.

Alle forslag er velkomne, så jeg kan finde frem til slutning.

På forhånd tak, Leif
( Er dette OT, så henvis venligst til en anden gruppe)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-01-05 14:17

Det er Under nul/Less Than Zero.

Baseret på Brett Easton Ellis' roman.

Men titlen var vist en anden, da de viste den på tv2. "Forbandede Ungdom"
eller noget i den stil.

Mark

Fra : Leif

Dato : 07-01-05 17:20

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> Det er Under nul/Less Than Zero.
>
> Baseret på Brett Easton Ellis' roman.
>
> Men titlen var vist en anden, da de viste den på tv2. "Forbandede Ungdom"
> eller noget i den stil.

Det er den - mange tak.
Kan du huske hvad dag det var

Fra : Jesper

Dato : 07-01-05 18:12

> [...]

> Baseret på Brett Easton Ellis' roman.
>
> Men titlen var vist en anden, da de viste den på tv2. "Forbandede Ungdom"

Dansk bio/videotitel er "Livet i overhalingsbanen".
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection: