E-Mail
webnoob 5265
Mangler menupunkt i TB!
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 07-01-05 11:25

Nu har jeg i et par indlæg de sidste par dage nævnt, at der er en
mulighed for at importere eml-filer til TB via menupunktet File ->
Import saved message.

Der er bare et problem: Det menupunkt har jeg ikke i min TB!

Jeg har netop installeret TB 1.0 på min kærestes computer, og her er
punktet med, og det virker som det skal.

På min egen installation, som er nøjagtig samme version (1.0 20041206)
er punktet der ikke!

Begge maskiner kører XP Home edition. Den eneste forskel jeg kan se er,
at jeg tidligere har haft version 0.8 installeret.

Jeg har prøvet at afinstallere TB og geninstallere i en ny mappe, men
lige lidt hjælper det.

Har I andre der bruger TB menupunktet hos jer? Og hvad kan jeg gøre for
at få det hos mig?

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 07-01-05 12:12

On 07-01-2005 11:24 Mikkel Z. Herold wrote:
> Har I andre der bruger TB menupunktet hos jer? Og hvad kan jeg gøre for
> at få det hos mig?

Så lykkedes det mig - endnu en gang! - at finde løsningen fem minutter
efter jeg havde sendt indlægget af sted:

Menupunktet er ikke en del af TB som standard, det dukker først op, når
man har installeret extension'en Thunderbird Attachment Tools fra
http://www.supportware.net/mozilla/#ext9

Jeg havde den installeret i min 0.8, men må have glemt den da jeg
opgraderede - til gengæld havde jeg husket at installere den på min
kærestes computer! Det er i øvrigt en rigtig handy lille extension med
mange ekstra muligheder for at arbejde med vedhæftede filer.

Mvh.

Mikkel