Lovlig udstødning.
Fra : kr

Dato : 07-01-05 06:25

Hej med jer, jeg er den lykkelige ejer af en Piggio NRG som har fået ny
udstødning fra thansen. Nu kører den imidlertid 70-80 km.t hvilket er for
meget for et gammelt røvhul som mig ( lige rundet de 50 ). Hvor finder jeg
en original der kan få min Piaggio ned omkring de 50-60 så jeg kan køre
roligt igen ?
Venligst
kr
københavn

Fra : CDK

Dato : 07-01-05 11:32

Hejsa...

Har du kun en on-off gaskontakt, eller er der mon ikke et gashåndtag du
kan regulere farten med?

Ku' ik' la' vær'

/Christian.

Fra : Thomas

Dato : 07-01-05 13:03

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en original der kan få min Piaggio ned omkring de 50-60 så jeg kan køre

Få monteret de plumper der skal sidde i udstødningen.
Så skulle det være klaret.

mvh. Thomas

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 07-01-05 18:34

">
> Få monteret de plumper der skal sidde i udstødningen.
> Så skulle det være klaret.

Ja - eller sæt skiven i igen i vario´en!

Fra : Nick

Dato : 09-01-05 01:08

Hej
Jeg synes på en måde det lyder lidt mærkeligt...... Har du fået en forkert
eller har du ikke bestilt den korrekte?

mvh