creamygirl 831
Fra : nollerik

Dato : 07-01-05 12:50

http://www.kandu.dk/

Fra : nollerik

Dato : 07-01-05 12:52

Pas på, der er virus i skidtet!

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-01-05 14:41

On Fri, 07 Jan 2005 11:51:54 +0000, nollerik wrote:

> Pas på, der er virus i skidtet!

Hvor ser du det?

Jeg skulle da lige se hvad det var (imponerende iøvrigt) men blev ikke
inficeret af noget som helst.

Mon ikke du ser syner eller trænger til nyt programmel istedet for?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-01-05 16:00

[Martin Johansen [6000] | Fri, 07 Jan 2005 14:41:13 +0100]

>Hvor ser du det?

Ja, jeg er heller ikke overbevist om risiko.

>Jeg skulle da lige se hvad det var (imponerende iøvrigt) men blev ikke
>inficeret af noget som helst.

Ja, ganske imponerende, man burde måske prøve det - bortset fra at kæresten
måske synes det er ufedt at komme hjem og se et vådt plaster sidde på
hans/hendes tandbørste?

Jeg kan lige se BW's version af denne kommentar:

"RIGE BØSSER FÅR AIDS NÅR DE FISTFUCKER ANALT MED ELEKTRISKE TANDBØSTE"

og så bagefter mindst 108 totalt ligegyldige pladdercitater...

/René

Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 07-01-05 19:29

On Fri, 07 Jan 2005 16:00:12 +0100, Rene' Hjorth wrote:

> [Martin Johansen [6000] | Fri, 07 Jan 2005 14:41:13 +0100]

> Ja, jeg er heller ikke overbevist om risiko.

OK, så prøv med:

> telnet speedorgasm.climaxmature.com 80
Trying 69.31.84.223...
Connected to xpanel.climaxmature.com.
Escape character is '^]'.
GET /videos/SpeedOrgasm1.wmv HTTP/1.0

HTTP/1.1 302 Found
Date: Fri, 07 Jan 2005 18:16:15 GMT
Server: Apache
Location: http://www.cyberfreehost.com/backdoor.html

Bemærk at 302 betyder "redirect" på HTTP.

Mvh,
Ulrich

Fra : Ulvir

Dato : 07-01-05 16:09

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvor ser du det?
>
> Jeg skulle da lige se hvad det var (imponerende iøvrigt) men blev ikke
> inficeret af noget som helst.
>
> Mon ikke du ser syner eller trænger til nyt programmel istedet for?

Windows bliver inficeret med Trojan Horses så det vil noget.. Med mindre
pc'en har et godt antivirus program. Da du kører med Linux, er det nok
ingen problem for dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-01-05 16:19

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Windows bliver inficeret med Trojan Horses så det vil noget.

Fra en vmw-fil. Ja, godda' do.

--
-Jens B.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-01-05 17:21

Jens Bruun wrote:

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Fra en vmw-fil. Ja, godda' do.

Ja, enig. Nogen folk på usenet, fatter ganske enkelt ikke en skid... Det
er ufatteligt imponerende: Hvad får man egentligt ud af at spamme en NG
med noget man ikke har forstand på - i dette tilfælde pc-virus?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-01-05 02:33

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Fra en vmw-fil. Ja, godda' do.
Kip fra Norton Antivirus (som blokerer siden)
"Scan type: Realtime Protection Scan
Event: Virus Found!
Virus name: Bloodhound.Exploit.10
File: D:\Temporary Internet Files\Content.IE5\WDIVKH2J\masta3[1].htm
Location: Quarantine
Computer: SRV01
User: timo
Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded : Access denied
Date found: Sun Jan 09 02:32:16 2005
"
Men klik da endelig løs....

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-01-05 03:27

On Sun, 09 Jan 2005 02:33:29 +0100, Timo Jensen wrote:

> Men klik da endelig løs....

Det gør vi også - der sker intet

Fra : Ulvir

Dato : 09-01-05 02:53

Timo Jensen wrote:
> [...]
> Computer: SRV01
> User: timo
> Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded : Access denied

Ja, godda' do Jens Bruun! Fra en vmw-fil... Du er vist ingen (blod)hund,
hvad angår virus..

Fra : Drummer34

Dato : 05-04-05 13:46

> Ja, godda' do Jens Bruun! Fra en vmw-fil... Du er vist ingen
> (blod)hund, hvad angår virus..

Nu ligger virusen ikke i Vmv filen men på den side som du kommer til med en
hel masse java så den er skam god nok, det er vist dig der trænger til et
grundkursus i vira.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-01-05 22:54

On Fri, 07 Jan 2005 16:08:52 +0100, Ulvir wrote:

> Windows bliver inficeret med Trojan Horses så det vil noget..

Trist - det kunne jeg ikke leve med. At skulle passe på overalt hvor man
klikker... nej tak.

> Da du kører med Linux, er det nok ingen problem for dig.

Ja jeg har da siddet dejligt tilbagelænet mens "hele verden" har ligget i
knæ for blaster osv så det har du helt ret i - det er intet problem