Her er en nyhed
Fra : papsen

Dato : 07-01-05 00:21

SMART-SMS

Så er muligheden endelig kommet til Danmark og Sverige efter enorm
succes i Norge. Som en af mine personlige kontakter har du nu muligheden
for at være med helt fra starten, i dette spændende koncept.

Kort fortalt er smart-sms en tjeneste der betaler dig for at modtage
reklamer pr. sms. Du får 1 kr. for de beskeder du selv modtager,
derudover
får du 25 øre for de beskeder der modtages af dem der er dit netværk,
helt
ned til dit 3. niveau. Tjenesten er ganske gratis. Tænk bare på hvor
mange
du kender der har en mobil telefon. Alle kan deltage, man skal dog være
minimum 13 år.

Lad os prøve at sætte dine indtægts-muligheder lidt i perspektiv. Lad os

antage at du kender 5 personer som gerne vil tjene penge ved at modtage
2-4
reklamer om dagen. Hvis de 5 også kender 5 hver…osv osv. Det vil give
dig en
indtægt der ser således ud, hvis vi antager at alle modtager
gennemsnitligt
3 beskeder pr. dag.

Du modtager 3 beskeder á 1 kr.

3.00 kr.
5 personer i dit 1. niveau modtager totalt 15 beskeder á 25 øre

3,75 kr.
25 personer i dit 2. niveau modtager totalt 75 beskeder á 25 øre

18,75 kr.
125 personer i dit 3. niveau modtager totalt 375 beskeder á 25 øre

93,75 kr.

Total indtægt pr. dag

119,25 kr.
Det kan vel siges at være en ret god betaling for at modtage 3 beskeder
og
fortælle om det til 5 venner, måske kender du endda flere end 5 personer
med
en mobil telefon.

For at tilmelde dig skal du bare klikke på linket nedenfor

http://www.smart-sms.dk/index.php?side=blimedlem&kilde=20426266
I feltet- anbefalet af mobilnummer skal du skrive 20426266
I feltet- Som er registreret i- klikker du på Danmark

Da dette stadig er meget nyt i DK står teksten på norsk. Samtidig kan du

heller ikke verificere dit mobil nummer endnu, man kan sige at det der
sker
nu er en for-strukturering, men det er jo også netop det der giver dig
mulighed for at være med helt fra starten.

Opstår der spørgsmål inden/under/efter tilmelding står jeg selvfølgelig
til
rådighed.

Med venlig hilsen Anders Andersen
E-mail azka@stofanet.dk
Mobil 20426266

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-01-05 00:35

Den 07-01-05 00.21 skrev papsen følgende:

[reklame cuttet]

Det firma du reklamerer for tillader ikke udsendelse af spam. Og
indlægget er klart spam i denne gruppe. Du kan læse mere om fundatserne
for de danske nyhedsgrupper på http://usenet.dk - fundatserne gælder
også, selvom du sender gennem kandu.dk

Klage sendt til Smart-SMS.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-01-05 09:29

"papsen" <papsen.news@kandu.dk> wrote in message

> Med venlig hilsen Anders Andersen
> E-mail azka@stofanet.dk
> Mobil 20426266

Ender jeg med at modtaget sms'er fra dig eller det firma kan du være helt
helt sikker på at din mobil skal blive oversvømmet med SMS'er

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jens Nielsen

Dato : 07-01-05 15:17

"papsen" <papsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
LANG GANG PLADDER

> Med venlig hilsen Anders Andersen
> E-mail azka@stofanet.dk
> Mobil 20426266

For mig lyder det som ulovligt pyramidespil.

Jeg har anmeldt sagen til politiets IT afdeling.

Mvh Jens

Fra : Jonathan Stein

Dato : 09-01-05 17:32

Jens Nielsen wrote:

> For mig lyder det som ulovligt pyramidespil.

Jeg kan også undre mig over hvem, der skulle ønske at sende så mange
SMS-reklamer til den pris, men da det tilsyneladende ikke koster noget
at melde sig ind, kan det næppe kaldes pyramidespil.

Udregningerne bliver dog meget hurtigt urealistiske. Hvis alle nye
selv skal finde 5 nye, vil hele verden være med efter 13-14 niveauer. -
Og så vil 4/5 af deltagerne sidde uden nogen under sig, mens kun 1
promille vil have de fulde 3 niveauer under sig...

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hansen

Dato : 08-01-05 12:21

Der har været problemer nok med spam og rklame mail på pc, det vil vi ikke
have på mobilen, og så er det vel heller ikke lovligt

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-05 12:33

Den 08-01-05 12.21 skrev Hansen følgende:
> Der har været problemer nok med spam og rklame mail på pc, det vil vi ikke
> have på mobilen, og så er det vel heller ikke lovligt

Jeg tvivler stærkt på forretningsideen i det, for hvem vil betale cirka
2 kroner i kontaktpris for en SMS-reklame? Og jeg kan ikke lade være med
at tænke på, at der må være en skjult dagsorden.

Men det er ikke ulovligt at sende SMS-reklamer, læg mærke til, at
modtagerne på forhånd selv har accepteret reklamerne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup