Thunderbird og eml filer
Fra : Kenneth

Dato : 06-01-05 21:00

Kan det ikke lade sig gøre at få Thunderbird til at åbne gemte eml
filer. Eller kan man ikke slippe for Outlook Express...! ?

/Kenneth

Fra : Anders Lund

Dato : 06-01-05 22:19

Kenneth wrote:
> Kan det ikke lade sig gøre at få Thunderbird til at åbne gemte eml
> filer. Eller kan man ikke slippe for Outlook Express...! ?

Hvis jeg går i File -> Open saved message, kan jeg sagtens åbne eml
filer - som også er det navn TB giver mails, når man gemmer dem.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kenneth

Dato : 07-01-05 07:53

> Hvis jeg går i File -> Open saved message, kan jeg sagtens åbne eml
> filer - som også er det navn TB giver mails, når man gemmer dem.

Åbnes de med Thunderbird eller Outlook Express ?

/Kenneth

Fra : Anders Lund

Dato : 07-01-05 17:52

Kenneth wrote:
> Åbnes de med Thunderbird eller Outlook Express ?

Default er OE, men jeg kan godt åbne dem med TB.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 07-01-05 11:05

On 06-01-2005 21:00 Kenneth wrote:
> Kan det ikke lade sig gøre at få Thunderbird til at åbne gemte eml
> filer. Eller kan man ikke slippe for Outlook Express...! ?

Ligesom Anders kan jeg sagtens åbne eml-filer via File -> Open saved
message.

Hvis du vil hente mailen ind i en af dine mapper, kan det ske via File
-> Import saved message.

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Kenneth

Dato : 07-01-05 18:27

Mikkel Z. Herold wrote:
> Ligesom Anders kan jeg sagtens åbne eml-filer via File -> Open saved
> message.

Nu lykkedes det også her, men man kan altså ikke via stifinderen
dobbeltklikke på dem og så åbne dem i Thunderbird.

/Kenneth

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 07-01-05 20:10

On 07-01-2005 18:27 Kenneth wrote:
> Nu lykkedes det også her, men man kan altså ikke via stifinderen
> dobbeltklikke på dem og så åbne dem i Thunderbird.

Nej, det mener jeg ikke, man kan. Det er vist en gammel fejl; jeg har
selv søgt efter en løsning på netop det problem på et tidspunkt, og jeg
mener, jeg fandt en bug-report på det.

Det er åbenbart ikke så ligetil at løse, for jeg havde da troet, at de
havde løst det inden de sendte version 1.0 på gaden...

Mikkel