Web-mail der kan videresende mails til POP~
Fra : Jannik E.

Dato : 06-01-05 20:46

Hvad findes der af muligheder, hvis man gerne vil undgå Hotmail og Yahoo,
der efter sigende modtager spam bare man kigger på dem?

--
Jannik

Slet "sletdettefoerst" ved direkte mail

Fra : Lars HT

Dato : 06-01-05 20:51

"Jannik E." <spamaway@sletdettefoerstsol.dk> wrote in message
> Hvad findes der af muligheder, hvis man gerne vil undgå Hotmail og Yahoo,
> der efter sigende modtager spam bare man kigger på dem?

Jeg har brugt Yahoo i flere år med flere konti - de har et gratis
spamfilter, som fungerer rimeligt godt! 250MB mailbox, 6MB? vedhæftninger.
POP3. Jeg kan kun anbefale Yahoo!

Lars

Fra : Jannik E.

Dato : 07-01-05 18:40

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> wrote in message

> Jeg har brugt Yahoo i flere år med flere konti - de har et gratis
> spamfilter, som fungerer rimeligt godt! 250MB mailbox, 6MB? vedhæftninger.
> POP3. Jeg kan kun anbefale Yahoo!

Tak for svaret, men jeg er nu ikke så meget til spamfiltre, da de ikke er
100% pålidelige, så hellere have en "spam-mail" til nyhedsgrupper osv. Det
sådan set det jeg søger (den jeg bruger nu understøtter bare desværre ikke
videresendelse til POP3), men tør ikke rigtig satse på Yahoo :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-01-05 21:10

"Jannik E." <spamaway@sletdettefoerstsol.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad findes der af muligheder, hvis man gerne vil undgå Hotmail og
> Yahoo, der efter sigende modtager spam bare man kigger på dem?

gmail, hvis du sender mig en mail får du en invitation
http://gmail.google.com/gmail/help/about.html

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jannik E.

Dato : 07-01-05 18:36

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> gmail, hvis du sender mig en mail får du en invitation
> http://gmail.google.com/gmail/help/about.html

Tak, det vil jeg lige overveje.

Fra : Pjensen73

Dato : 08-01-05 17:48

Jannik E. skrev:
> Hvad findes der af muligheder, hvis man gerne vil undgå Hotmail og Yahoo,
> der efter sigende modtager spam bare man kigger på dem?

Du kan prøve HotPOP mail.
Har dog ingen erfaringer med den og ved heller ikke hvor meget spam man
modtager.
Men prøv at kikke på http://www.hotpop.com/

Pjensen73

Fra : Jannik E.