Firefox: forkert placering af <div>
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-01-05 17:51

Jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor Firefox placerer en <div>
anderledes end Opera og IE på http://blog.hs235.dk/. Det er
bundlinien der placeres helt i top oven på de øvrige dele af sitet.

Er der nogen der kan finde årsagen til problemet og meget gerne en
løsning ?

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 07-01-05 01:27

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> bundlinien der placeres helt i top oven på de øvrige dele af sitet.
>
> Er der nogen der kan finde årsagen til problemet og meget gerne en

Det skyldes at du floater #content left og #menu right.
Sæt clear:both; på din #footer

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-01-05 13:37

Martin Hintzmann Andersen <no@spam.invalid> wrote in

> Det skyldes at du floater #content left og #menu right.
> Sæt clear:both; på din #footer

Det virker, men det undrer mig at skal til når nu både #content og
#menu er inde i en <div> for sig selv (#main) og #footer er udenfor.

Men hva, tak for hjælpen :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white