Jeg ved hvor man kan købe WOW-beta!
Fra : Jakob Værge

Dato : 06-01-05 15:50

Hvis der er nogen som mangler så kan den købes i st. mathias markedet i
Viborg. Jeg kan desværre ikke lige huske hvad den hedder for den er lige
åbnet, men den ligger lige ved siden af bageren og har masser af dem, til
99Kr(så vidt jeg husker)

Fra : André Frost

Dato : 06-01-05 22:20

"Jakob Værge" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> åbnet, men den ligger lige ved siden af bageren og har masser af dem, til

Den blev også set i Fona i Frederikssund - personligt venter jeg til den
fulde version bliver frigivet til os stakkels europæere.

Fra : Jakob Værge

Dato : 07-01-05 09:34

Det er ikke et spørgsmål om fuld eller ikke fulde versioner det er et
spørgsmål om der er fejl eller ikke fejl.

Fra : André Frost

Dato : 07-01-05 17:14

"Jakob Værge" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote in message
> Det er ikke et spørgsmål om fuld eller ikke fulde versioner det er et
> spørgsmål om der er fejl eller ikke fejl.

Njaah, spillet er jo sådan set beta-testet fuldt ud, da det har været ude i
Amerika i stykke tid nu. Jeg ved ærligt talt ikke hvad der er tilbage at
beta-teste for europæernes vedkommende, måske andet end tysk/fransk/spansk
lokalisation. Men kan det virkelig tage over to måneder...?

Fra : Casper Bang

Dato : 08-01-05 11:29

> [...]
> beta-teste for europæernes vedkommende, måske andet end tysk/fransk/spansk
> lokalisation. Men kan det virkelig tage over to måneder...?

Jeg vil tro: serverne; stresstests, se om routingen fra serverne er korrekt
etc...

Fra : André Frost

Dato : 09-01-05 02:18

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote in
message news:41dfb5f0$0$36632$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
tysk/fransk/spansk

> Jeg vil tro: serverne; stresstests, se om routingen fra serverne er
korrekt
> etc...

Men det samme skulle vel testes på de amerikanske servere - hvad er der
egentligt i vejen for en samtidig global release?

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-05 12:34

> Men det samme skulle vel testes på de amerikanske servere - hvad er der
> egentligt i vejen for en samtidig global release?

Ja, det har jeg også altid undret mig over... men dem om det.

Fra : Tjalfe

Dato : 10-01-05 18:44

Ja, og det bliver endnu mere irriterende når man ved at spillet også er ude
i Korea. Det kan da vel ikke tage længere tid at oversætte noget til
tysk/fransk end koreansk?! Dovne hunde, ta' så at få fingeren ud...

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-05 11:48

In article <cruegt$1clh$1@news.cybercity.dk>, tjalfe@NOSPAMexcite.com
says...

> Ja, og det bliver endnu mere irriterende når man ved at spillet også er ude
> i Korea. Det kan da vel ikke tage længere tid at oversætte noget til
> tysk/fransk end koreansk?! Dovne hunde, ta' så at få fingeren ud...

Det er jo åbenbart noget med at de ikke vil have folk blandet sammen fra
de forskellige verdensdele. Amerikanere for sig og Europæere for sig
(det er måske meget godt *G*)

Fra : Simon Nejmann

Dato : 14-01-05 12:36

On Fri, 14 Jan 2005 11:47:47 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>
>Det er jo åbenbart noget med at de ikke vil have folk blandet sammen fra
>de forskellige verdensdele. Amerikanere for sig og Europæere for sig

Nej, det var fordi Everquest 2 var lige ved at udkomme, så for ikke at
tabe kapløbet besluttede de sig for at udgive i USA og asien (de to
største MMORPG markeder) før de egentligt var færdige. At det så
skulle tage _så_ lang tid at blive klar i europa kan man så undrer sig
over, men på den anden side er Blizzard ikke kendt for at skynde sig.

Desuden siger Blizzard at man (lidt tid efter udgivelsen?) frit kan
vælge sin server, altså vi kan komme på US serverer og de kan komme på
vores. At de lavede den her restriktion overhovedet lugter også af at
de ikke var klar, og gerne ville have mere styr på hvor meget load der
kom på de forskellige servere.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann