Investering
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 14:57

Jeg har 120.000 som jeg først skal bruge igen om 1-2 år,
som jeg kan forstå det er det sikreste at investere i obligationer /
investeringsforeninger med obligationer, men er det ikke en
dårlig ide når renten, efter min helt klare opfattelse vil stige 0,5-1 %
i løbet af det næste år?
Vil man så ikke komme til at opleve et kurstab?

Hilsen Torben

Fra : Jensen

Dato : 06-01-05 15:00

<x> skrev i en meddelelse
> [...]
> i løbet af det næste år?
> Vil man så ikke komme til at opleve et kurstab?

Jo - hvis du satser på langtløbende obligationer. Du kunne vælge et par
serier, som alligevel står til udløb, når du skal bruge pengene - så er du
sikret kurs 100 og kommer ikke til at lide noget tab.

Jensen

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-01-05 01:04

<x> skrev i en meddelelse

> Vil man så ikke komme til at opleve et kurstab?

ikke hvis du køber nogle som udløber om netop 1-2 år.

Fra : Soren_M

Dato : 07-03-05 09:56

"Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse

> <x> skrev i en meddelelse

> ikke hvis du køber nogle som udløber om netop 1-2 år.

Hvad får man ud af det når det kun er over 1 til 2 år, giver det mere end
bankrente?
Er der evt. andre muligheder?

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 14687 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk