Dykning i Spanien?
Fra : P Kaasing

Dato : 06-01-05 14:53

Hej NG

Jeg skal til Spanien i uge 11, i den nordlige del af Spanien. Jeg har tænkt
mig at tage noget udstyr med så jeg kan få det fugtet lidt.
Hvordan er vandet i den nordlig del af Spanien på det tidspunkt, og hvor er
de gode dykkersteder?

Håber i kan hjælpe.

Mvh

Poul

Fra : Thomas Rudbjerg

Dato : 06-01-05 16:59

Hej Poul
Prøv dette
http://www.webdyk.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=27&mode=&order=0&thold=0

Mvh
Thomas

Fra : P Kaasing

Dato : 07-01-05 17:35

"Thomas Rudbjerg" <rudbjerg@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Poul
> [...]

Tak Thomas, det var et rigtigt godt link, men nogle af dem jeg har med er
urutinerede dykkere, så hvis der er noget på lavere dybde vil jeg meget
gerne høre om det også.

/Poul

Fra : skawdiver

Dato : 10-01-05 09:51

Jeg anbefaler nu samme sted alligevel.

Tag med på de turer der arrangeres langs kysten, det er stadig fin dykning,
og her er der knap så dybt, man kan fint holde sig over 18 meters dybde, og
stadig få fine oplevelser.

Lidt film derfra: http://www.skawdiver.dk/estartit.html

Med venlig hilsen / Sincerely yours
Hans Christian Andersen