Kærlighed er vel ikke OT i denne ng?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-05 12:37

Det er klart nok at en vis kultur er fornøden, før en følelse som kærlighed
kan opstå. Før den kvindelige kjole var til, var der ikke kvinder, men kun
hunner, og før der var kvinder var der ikke kærlighed til. Georg
Brandes1842-1927

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-01-05 17:41

> [...]
> kan opstå. Før den kvindelige kjole var til, var der ikke kvinder, men kun
> hunner, og før der var kvinder var der ikke kærlighed til. Georg

Huh?
Jeg må liiiige op på stolen igen...et KORT indlæg fra BW?
*mumler en masse måbende og undrende udtryk...*

Hm, jeg troede at det kun var BW der kunne vrøvle i den stil, men nu kan jeg
da se at Georg Brandes også godt kunne. *G*

Mhv

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per O.

Dato : 06-01-05 18:40

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg
> da se at Georg Brandes også godt kunne. *G*

Forskellen på BW og GB er at man ikke har Brandes til at skrive i diverse
nyhedsgrupper.

Per O.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-01-05 19:50

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

> Forskellen på BW og GB er at man ikke har Brandes til at skrive i diverse
> nyhedsgrupper.
>
> Per O.

Årh, gudskelov...*G*

Mvh