SMS via MS Outlook ?
Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 06-01-05 11:57

Jeg har ofte brug for at sende sms, som jeg gerne ville have gemt i MS
Outlook som dokumentation.

Kan man sætte MS Outlook op, så jeg kan sende SMS'er - og hvordan gør jeg
det ??

/Flemming U

Fra : Mads

Dato : 06-01-05 13:33

On Thu, 6 Jan 2005 11:56:34 +0100, "Flemming Udbjørg"
<flemming@udbjorg.dk> wrote:

>Jeg har ofte brug for at sende sms, som jeg gerne ville have gemt i MS
>Outlook som dokumentation.
>
>Kan man sætte MS Outlook op, så jeg kan sende SMS'er - og hvordan gør jeg
>det ??

Jeg ved ikke om det virker, for jeg bruger ikke Outlook, men kig
engang her :
http://www.generalwireless.se/documents/products_sms_executive_outlook.htm
http://orange.dk/erhverv/standardservices/smsexecutive/

mvh Mads

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 06-01-05 15:58

Tak Mads.

Begge forslag ser ud til at kunne løse mit problem - men begge kræver at
mobilabonnement hos udbyderen, så de kan bonne mig for af sende SMS'er.

Og sådan vil jo nok være - men vi leder videre.

/Flemming.