Åbning af Outlook .pst fil
Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 06-01-05 11:14

Jeg skiftede for et års tid siden til Outlook efter at have brugt
Express versionen i mange år. Da jeg formaterer min PC hvert år gemte
jeg dengang Express's .dbx filer. Disse filer kunne jeg så åbne igen
vha. dette program http://tdconline.tucows.com/preview/195647.html.
Hermed havde jeg alle mine mails tilgængelige som et slags arkiv.

Findes der nogle programmer som kan gøre åbne Outlooks .pst filer på
lignende vis - altså blot så jeg kan læse mine arkiv .pst filer?

Mvh

Jimmy

Fra : J.K.Arning

Dato : 06-01-05 12:20

On 06 Jan 2005 10:13:38 GMT, Jimmy Frederiksen in newsgroup
dk.edb.internet.software.mail+news wrote:

> Findes der nogle programmer som kan gøre åbne Outlooks .pst filer på
> lignende vis - altså blot så jeg kan læse mine arkiv .pst filer?

Det nemmeste ville nok være at importere den pst fil ind i Outlook igen

Se evt. hjælpen i Outlook for detaljer.

--
Regards
J.K.Arning :: 06-01-2005 12:19:20 :: http://arning.dk

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 07-01-05 07:31

J.K.Arning <spam_remove_@arning.dk> skrev:
>Det nemmeste ville nok være at
>importere den pst fil ind i Outlook igen

Det vil jeg helst være fri for, da filen er ret stor.

Jimmy

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 07-01-05 19:32

Jimmy Frederiksen (slet R9SM4) wrote:

> Det vil jeg helst være fri for, da filen er ret stor.
>
> Jimmy

Du skal bare højre klikke på private mapper i mappelisten og vælg der: Åben
Outlook-datafil.
Så kan du lukke den når du er færdig.
--
Mogens.