her er en css-edito
Fra : steen

Dato : 06-01-05 10:48

Jeg har fandt to gode ccs-editorer, freeware:
1. topstyle3 lite http://www.bradsoft.com/download/index.asp
2. cascade dtp 4 http://www.webattack.com/get/cascadedtp.html

Meget kort fortalt er topstyle3 efter min mening den bedste, men man skal
kende lidt til CSS-koder i forvejen.
Cascade DTP 4 er ikke så advanceret, men til gængæld er den ekstrem
brugervenlig. (NB: preview virker ikke på serverbaserede brugere, hvis
sikkerheden er høj).

Synes bare lige jeg ville dele disse info med jer :)

MVH
Steen

Fra : jopa

Dato : 06-01-05 11:09

steen skriblede bla:
> [...]
> 2. cascade dtp 4 http://www.webattack.com/get/cascadedtp.html
>
> Meget kort fortalt er topstyle3 efter min mening den bedste,

Har pro modellen og brugt den i et par år og ja den er suveræn

> Synes bare lige jeg ville dele disse info med jer :)

fint nok
--

Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-01-05 12:24

steen skrev:

>Meget kort fortalt er topstyle3 efter min mening den bedste, men man skal
>kende lidt til CSS-koder i forvejen.

Jeg bruger Topstyle Lite. Jeg kendte ikke ret meget til CSS før
jeg fik fat i den, men jeg bruger nu også en del prøv at se om
ikke det går-metoder. Jeg synes at dens oversigt over mulige
koder og deres tilhørende indstillinger er suveræn.

Jeg har ikke prøvet andre.

--
Bertel

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 06-01-05 12:43

steen wrote:

> Meget kort fortalt er topstyle3 efter min mening den bedste, men man skal
> kende lidt til CSS-koder i forvejen.

Jeg bruger selv Topstyle lite til www.9am.dk, Den er efter min mening
(og erfaringer) det nemmeste program at gå til, men ja! Du har ret i at
man bør kende lidt til CSS før man begynder med Topstyle.

Eneste minus som jeg kan sætte fingeren på ved Topstyle lite er at dens
preview funktion ikke altid giver et retvisende billede af hvad man
egentlig laver, men så man jo som Bertel skriver blot hoppe ud i det og
se om det ikke går alligevel.

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/