Fly Pattaya ==> Samui
Fra : Carsten

Dato : 06-01-05 08:53

Hej gruppe.

Der skulle vel ikke være nogen herinde der ved om man kan flyve fra Pattaya
eller et andet sted i nærheden af Koh Chang til Samui? Det er lidt bøvlet at
skulle hele vejen omkring BKK igen hvis man vil skifte øgruppe...

Keller

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 06-01-05 09:31

"Carsten" <ck@no-more-swen.adm.iha.dk> wrote in message
> [...]
> at
> skulle hele vejen omkring BKK igen hvis man vil skifte øgruppe...

Hej Carsten,

Da det kun er bangkok Air der flyver til Samui - de ejer også lufthavnen -
er det dem du skal checke.......
Jeg fandt til min forbløffelse ud af, at der dæleme er et fly fra U-tapao
(Pattayas lufthavn) til Samui. Afgang 15.50.

http://203.154.168.55/birts/fastbook.aspx

www.bangkokair.com

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Carsten

Dato : 06-01-05 10:39

"Michael Christoffersen" <pescatorNO_SPAM@pc.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg fandt til min forbløffelse ud af, at der dæleme er et fly fra U-tapao
> (Pattayas lufthavn) til Samui. Afgang 15.50.

Blæret, 2250 bath er da til at overleve, det vil jo tage et par døgn at
komme den anden vej rundt med bus og tog. Men det kan jo også være vi bliver
så vilde med Koh Chang at vi slet ikke vil videre

Keller

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 06-01-05 14:14

> [...]
> bliver
> så vilde med Koh Chang at vi slet ikke vil videre

Ja, det er absolut en mulighed. Jeg blev hængende 3 måneder da jeg var der
:)

mvh
Michael

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-01-05 15:41

Michael Christoffersen skrev:

>"Carsten" <ck@no-more-swen.adm.iha.dk> wrote in message

>Hej Carsten,

>Ja, det er absolut en mulighed. Jeg blev hængende 3 måneder da jeg var der
>:)

Det bli'r aldrig som det var i gamle dage ...

http://pedalo.dk/cambodia/

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 07-01-05 09:36

"Peter Loumann" <me@privacy.net> wrote in message

> Det bli'r aldrig som det var i gamle dage ...

Hej Peter,

Nej, der er nok løbet meget vand under broen, siden jeg var der :)
Kunne iøvrigt også forestille mig at der bliver meget travlt på koh chang i
den kommende tid efter begivenhederne på Andaman siden.
Hørte fra en bekendt der er i rejsebranchen på samui, at de forventer mere
end fuld belægning de kommende måneder.

mvh
Michael