sexspil
Fra : Brian Olsen

Dato : 06-01-05 03:25

hej

jeg søger sexspil til pc af en eller anden art.

helst noget med flere deltagere og evt. over netværk.

gerne noget i stil med de der brætspil man kan købe eller måske strippoker.

nogen der har nogen forslag/ideer?

B.O.

Fra : gork

Dato : 06-01-05 21:37

ja find en kæreste istedet for at sidde og spille pik til computeren

Fra : Per O.

Dato : 06-01-05 21:48

> [...]
>
> helst noget med flere deltagere og evt. over netværk.
>
> gerne noget i stil med de der brætspil man kan købe eller måske

Jeg kan da anbefale dette spil:

http://www.erotic4real.dk/index.htm

Per O.

Fra : Anita

Dato : 07-01-05 15:23

Per O. wrote:

> Jeg kan da anbefale dette spil:
>
> http://www.erotic4real.dk/index.htm

Kan det spilles på PC?

Anita

Fra : Per O.

Dato : 07-01-05 20:13

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det spilles på PC?
>
> Anita

Nej, det er et brætspil! Det man skal kan heller ikke rigtig praktiseres
medens man sidder foran en pc skærm
Det er jo meningen at man tager sit pæne/frække tøj på, og sætter sig i
sofaen med en drinnk og lidt sødt, og så spiller man. Spillet kan let tage
et par timer eller tre, men det er nogle lækre timer, hvis man lægger sjælen
i det!

Per O.

Fra : Anita

Dato : 08-01-05 00:31

Per O. wrote:

> [...]
> i sofaen med en drinnk og lidt sødt, og så spiller man. Spillet kan
> let tage et par timer eller tre, men det er nogle lækre timer, hvis

Jep I know. Men fyren spurgte efter et PC-spil

Venligst Anita

Fra : Per O.

Dato : 08-01-05 01:28

> Jep I know. Men fyren spurgte efter et PC-spil
>
> Venligst Anita

Tjaee .. du har ret Havde jeg opdaget det havde jeg ikke brugt krudt på
at skrive et svar på spørgsmålet!

Per O.

Fra : pepss

Dato : 08-01-05 09:47

"Brian Olsen" skrev

> jeg søger sexspil til pc af en eller anden art.
>
> helst noget med flere deltagere og evt. over netværk.

jeg kender godt nok heller ikke noget men jeg går med plander om at lave
det.
så er der nogen der har nogle gode idér til hvad spilet skal kunne og "hvad"
det skal gå du på?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-01-05 21:39

"Brian Olsen" <ingenspam.tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej

Hej Brian

> [...]
>
> helst noget med flere deltagere og evt. over netværk.
>
> gerne noget i stil med de der brætspil man kan købe eller måske

Jeg har for flere år siden downloadet et sådan spil. Dog kunne man kun
downloade lever 1-2 af spillet, medens level 3 krævede en kode som kostede.

Det mindede mest af alt om matador/monopoly hvor man købte forretninger, og
andre spillere derefter skulle betale penge for at lande på de felter man
ejede. Kunne eller ville de ikke betale, skulle de trække et kort og udføre
det der stod på kortet, hvilket som regel var at smide en
beklædningsgenstand. Level 1 kortene var meget harmløse, men endte som regel
med at man var delvis afklædt. Level 2 kortene endte som regel med at man
var mere afklædt, og her stoppede spillet

Spillet afgjorde selv hvornår man gik fra level 1 kortene til level 2
kortene, og hvornår det var på tide at købe udviddelse til level 3.

Problemet var at det tog meget lang tid før man løb tør for penge, og der
var som regel nogen der aldrig løb tør for penge. Man skulle derfor nærmest
selv vælge at trække kort for at der skete noget.

Derudover var det også problematisk når man endelig trak kortet med at smide
trusserne, men man havde stadig bukser, sko og strømper på.

Men det største problem var altså at man skulel sidde foran en PC og klikke
med musen. En PC er ikke befordrende for intimt samværd, og slevt ikke når
den bare er en erstatning for en bræt, 2 terninger og en bunke kort.

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, og det var efter min mening så dårligt
at jeg aldrig vil drømme om at lede efter det igen.

Lars