Arwen's forbindelse til "det sorte"?
Fra : Morten Bowman

Dato : 05-01-05 22:49

Hejsa
I LOTR 3 udtaler Elrond at Arwen's liv ebber ud som mørket spreder sig.
Hvordan hænger det sammen?

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-01-05 02:14

Morten Bowman wrote:

> Hejsa
> I LOTR 3 udtaler Elrond at Arwen's liv ebber ud som mørket spreder sig.
> Hvordan hænger det sammen?

He was just making conversation...

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-01-05 11:57

On Thu, 06 Jan 2005 02:14:13 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>He was just making conversation...

Tænkte det nok. Hvadskulle det til for? Jeg har da fattet hun dør.

Fra : Douglas

Dato : 06-01-05 18:55

Morten Bowman wrote:

>Hejsa
>I LOTR 3 udtaler Elrond at Arwen's liv ebber ud som mørket spreder sig.
>Hvordan hænger det sammen?

Han tænker vel på at Arwen har givet sin udødelighed væk - og Elrond
mener at menneskene ikke kan vinde over den mørke fjende. På et
tidspunkt vil fjenden også nå til Rivendell - ergo: Arwen is no more.