oversigt over 3d-skydespil ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 05-01-05 20:59

er der nogle gode sider hvor man kan læse anmeldelser af noget af det
nye inden for fps spil ? de sidste jeg har spillet var farcry doom3 og
nu hl2 men er der kommet noget andet der kan måle sig bare lidt med
disse spil ?

Fra : Carsten

Dato : 05-01-05 22:03

KIG evt. på disse sider, hvor der er lidt af hvert.
http://www.gamesector.dk/forside.asp
http://gamebird.dk/

OG måske på denne side.
http://www.spilpriser.dk/forsiden.asp

Håber du kan bruge disse links.

Hilsen Carsten

Fra : Diablo

Dato : 05-01-05 22:40

Splintercell er oxo godt.

www.worthplaying.com

Mvh. Diablo

Fra : Moses

Dato : 06-01-05 09:46

Call Of Duty -United Offensive
Kan absolut måle sig med de omtalte spil.

Moses

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 06-01-05 18:18

On Thu, 6 Jan 2005 09:45:51 +0100, "Moses" <moses@nogen.dk> wrote:

>Call Of Duty -United Offensive
>Kan absolut måle sig med de omtalte spil.

er det et nyt spil ? jeg har før spillet call of duty er der flere af
dem ?

Fra : Moses

Dato : 07-01-05 11:21

Hej

Det er en "ny" expansion pack til Call of Duty
Med helt nye forbedringer bl.a i multiplayerdelen.
Her kan jeg nævne at man nu kan køre rundt i Tanks med en medspiller som
maskingeværskytte.
Fed lille detalje.

Du kan læse mere her
http://www.callofduty.com/unitedoffensive/main.html

Moses

Fra : MicJen

Dato : 06-01-05 16:06

Desert Combat Final (Battlefield 1942)

Skal da prøves...

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 06-01-05 21:38

> [...]
> nye inden for fps spil ? de sidste jeg har spillet var farcry doom3 og
> nu hl2 men er der kommet noget andet der kan måle sig bare lidt med

The Chronicles of Riddick : Escape From Butcher Bay er også et rigtigt godt
bud.