Navn på sø i Nordsjælland
Fra : Jan Birk

Dato : 05-01-05 13:08

Er der nogen som kan hjælpe min hukommelse med navnet på den sø i
Nordsjælland, som ligger helt ud til kysten og har et lille
tårn/hus/skal i midten (under vand) og er ca. 6-9 meter dyb???

På forhånd tak

/Jan

Fra : Tom Folkmann

Dato : 05-01-05 13:51

Dronningmølle Sø

Mvh. Tom

Fra : Torben

Dato : 05-01-05 13:45

Ja det er Dronningmølle sø svjh.

-Torben

Fra : Thor Larsen

Dato : 05-01-05 15:43

Hej
Det fulde navn er så vidt jeg husker Dronningemølle Teglværk sø, men de
lokale ved nok hvad du mener hvis du glemmer "teglværk"

Thor

Fra : Ole

Dato : 06-01-05 18:14

Hej Jan

Det officielle navn er Teglværkssø, og den ligger i Dronningmølle

Ole