Sidste 4 - 10 dokumenter i 2003?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-01-05 09:17

Hej!

Hvordan får man Office 2003 til at vise de sidste 4 til 10 åbnede
dokumenter?
Så vidt jeg husker lå de under Filer i Office 2000 og Office XP (2002)

Kan huske det fra Office 2000 eller XP, og det var jo genialt når man
arbejdede på et dokument....

Men det kan da ikke passe at man ikke kan det i Office 2003, eller kan det?

Henrik

Fra : ha

Dato : 05-01-05 16:34

"Henrik (Silkeborg)" <dk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dokumenter?
> Men det kan da ikke passe at man ikke kan det i Office 2003, eller kan

Funktioner, indstillinger, fanen Generelt. Sæt flueben i "VIS SENEST ÅBNEDE
FILER"
og indstil antallet du ønsker.
Under vis, værktøjslinier kan du evt. have opgaverude slået til, så har du
dem
på skærmen altid.

/ha

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-01-05 22:56

Takker, men det virker ikke endnu,
den er markeret med grå, hvad gør man ved det?

Med andre ord, hvad kan grunden være til at den ikke kan markeres?

Henrik