Hjælp til at finde "bestemt" dildo/vibrato~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 05-01-05 01:30

Kære Gruppe.

Jeg har gennem noget tid siddet og ledt efter en "bestemt"
dildo/vibrator uden det store held og nu asætter jeg så min lid til jer
herinde.

Men dildoen/vibratoren skal være lavet i de der Jell materiale og have
følgende mål

Omdreds 2,5-3 Cm
Længde max 18-21 Cm

farven på den er mere eller mindre lige meget. Men hvis at den er
vandtæt vil det være dejligt nok, men er ikke et krav.

På forhånd tak for hjælpen
Flemming Jacobsen

Fra : Hansen

Dato : 05-01-05 09:50

> [...]
>
> farven på den er mere eller mindre lige meget. Men hvis at den er
> vandtæt vil det være dejligt nok, men er ikke et krav.

Prøv at kig på www.6-butik.dk
Der findes en del forskellige jelly vibratorer. Også nogle med de mål mener
jeg. Der er i hvert fald en på 3,5 i diameter som er 19 cm lang.

Mvh
Søren

Fra : Hobert Idiart

Dato : 05-01-05 10:25

Hansen wrote:

> Prøv at kig på www.6-butik.dk
> Der findes en del forskellige jelly vibratorer. Også nogle med de mål mener
> jeg. Der er i hvert fald en på 3,5 i diameter som er 19 cm lang.

Damn, jeg får mindreværdskomplekser nu.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-01-05 15:24

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Damn, jeg får mindreværdskomplekser nu.

Husk at der på en dildo også skal være plads til hænderne. De sidste 7 cm er
jo bare til at holde i+ LOL

Fra : Hobert Idiart

Dato : 05-01-05 16:13

Nana Sørensen wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Husk at der på en dildo også skal være plads til hænderne. De sidste 7 cm er
> jo bare til at holde i+ LOL

Ok, så er jeg mere rolig.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-01-05 03:48

> Ok, så er jeg mere rolig.

Høh hø... LOL Så hut jeg visker, er en alm fisse kun 10 cm dyb. En smule
dybere under intens ophidselse, da livmoderhalsen trækker sig en smule
tilbage. Mon ikke de fleste mænd kan fylde en fisse på 10 cm?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 07-01-05 11:13

Nana Sørensen wrote:

> Høh hø... LOL Så hut jeg visker, er en alm fisse kun 10 cm dyb. En smule
> dybere under intens ophidselse, da livmoderhalsen trækker sig en smule
> tilbage. Mon ikke de fleste mænd kan fylde en fisse på 10 cm?

Ok, det burde selv jeg kunne klare.

Fra : Anita

Dato : 07-01-05 15:30

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> smule dybere under intens ophidselse, da livmoderhalsen trækker sig
> en smule tilbage. Mon ikke de fleste mænd kan fylde en fisse på 10

Jeg tror jeg har hørt tale om 12 cm. i gennemsnit. Men jeg fatter det bare
slet ikke. Hvor ryger det overskydende pik så hen??

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 15:37

On Fri, 7 Jan 2005 15:29:43 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Jeg tror jeg har hørt tale om 12 cm. i gennemsnit. Men jeg fatter det bare
>slet ikke. Hvor ryger det overskydende pik så hen??

Ja den kan vel ikke ryge op i livmoderen så ville den vel støde imod
livmoderhalsen :) Eller måske noget andet nu sidder jeg ikke lige med
lægeleksikon foran mig :). Så der må være noget som ikke stemmer.
Men man hører altid eksperterne sige at skeden er ca. 10-12 cm.
Jeg har ikke hørt højere bud.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 07-01-05 15:47

Andropov wrote:

> [...]
> lægeleksikon foran mig :). Så der må være noget som ikke stemmer.
> Men man hører altid eksperterne sige at skeden er ca. 10-12 cm.

Eventuelt kan forklaringen være, at det er meget få mænd, som faktisk er
udstyret med mere end 10-12 cm. Måske det kendte gennemsnit på 15 cm er
en skrøne. Det håber jeg.

Fra : Anita

Dato : 07-01-05 16:10

Hobert Idiart wrote:
> Eventuelt kan forklaringen være, at det er meget få mænd, som faktisk
> er udstyret med mere end 10-12 cm.

Det tror jeg ikke du skal satse på. Det forklarer i hvert fald ikke det jeg
spørger om.

> Måske det kendte gennemsnit på 15
> cm er en skrøne. Det håber jeg.

Ja, det ved jeg så ikke.

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 16:06

On Fri, 7 Jan 2005 16:10:04 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Det tror jeg ikke du skal satse på. Det forklarer i hvert fald ikke det jeg
>spørger om.

Man hører ikke noget om, at dem som har en gynther på 25-30 cm ikke
kan bunde....

Fra : Anita

Dato : 07-01-05 16:17

Andropov wrote:

> Man hører ikke noget om, at dem som har en gynther på 25-30 cm ikke
> kan bunde....

Dog er det tilfældet - men festen stopper altså ikke ved 12 cm. for mit
vedkommende.

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 16:26

On Fri, 7 Jan 2005 16:17:14 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Dog er det tilfældet

Ja de støder ikke imod for lige at der ikke skal ske misforståelser :)

> - men festen stopper altså ikke ved 12 cm. for mit
>vedkommende.

Ellers ville de fleste mænd vel blive helt blå på pikhovedet af alle
de gange de banker imod :)

Fra : Anita

Dato : 07-01-05 17:29

Andropov wrote:

> Ja de støder ikke imod for lige at der ikke skal ske misforståelser :)

Det kan de da godt. Altså hvis den er lang nok.

> Ellers ville de fleste mænd vel blive helt blå på pikhovedet af alle
> de gange de banker imod :)

Det kan skam også gøre ondt på kvinden, hvis den er _for_ lang.

Anita

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 17:31

On Fri, 7 Jan 2005 17:28:53 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Det kan de da godt. Altså hvis den er lang nok.

Hvor lang er det så ?

Fra : Anita

Dato : 07-01-05 17:41

Andropov wrote:

> Hvor lang er det så ?

Det tror jeg er ret forskelligt. Måske lige så forskelligt som længden på
jeres udstyr? Jeg ved det ikke. Jeg målte ikke efter, jeg ved bare at det
kan gøre avs.

Anita

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 18:58

On Fri, 7 Jan 2005 17:41:04 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Det tror jeg er ret forskelligt. Måske lige så forskelligt som længden på
>jeres udstyr? Jeg ved det ikke. Jeg målte ikke efter,

Du måtte jo kunne måle hvor meget som stak udenfor og så bagefter
længden på pikken :)
Jeg troede at skydelære var almindeligt i dametaske.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-01-05 17:27

[Andropov | Fri, 07 Jan 2005 16:05:49 +0100]

>Man hører ikke noget om, at dem som har en gynther på 25-30 cm ikke
>kan bunde....

Jeg kender en gut med sådan en monsterpik; og det er altså ikke så meget sex
han får fra sin pige, der desværre hævder at den gør ondt (også fordi den er
voldsomt tyk).

Godt nok er skeden rimelig elastisk i begge retninger, men der ER også
grænser...

/René

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 19:05

On Fri, 07 Jan 2005 17:27:25 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Jeg kender en gut med sådan en monsterpik; og det er altså ikke så meget sex
>han får fra sin pige, der desværre hævder at den gør ondt (også fordi den er
>voldsomt tyk).

Det må jo være lidt underligt for ham, hvis han skal til at skifte
hende ud fordi hun ikke passer.

>Godt nok er skeden rimelig elastisk i begge retninger, men der ER også
>grænser...

Jeg så i en pornofilm en kvinde som var i gang med to fyre en i begge
huller forneden. De måtte opgive da det blev for hårdt for hende og
også umuligt for fyrene at få det til at lykkes.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-01-05 23:07

[Andropov | Fri, 07 Jan 2005 19:04:31 +0100]

>Det må jo være lidt underligt for ham, hvis han skal til at skifte
>hende ud fordi hun ikke passer.

Ham og konen klarer det med lidt onani fra tid til anden - og så en sjælden
gang imellem kommer han på besøg hos os og får årets bedste blowjob

/René

Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 00:19

On Fri, 07 Jan 2005 23:07:23 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Ham og konen klarer det med lidt onani fra tid til anden - og så en sjælden
>gang imellem kommer han på besøg hos os og får årets bedste blowjob

Hov hov nu misbruger i vel ikke den mandlige parts ulykkelige
situation :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-01-05 15:23

[Andropov | Sat, 08 Jan 2005 00:18:43 +0100]

>Hov hov nu misbruger i vel ikke den mandlige parts ulykkelige
>situation :)

Næh, tværtimod - vi giver ham en masse fede oplevelser (rollespil, dominans,
hot sex m.m.) som hans kone ikke kan/vil klare.

/René

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-01-05 21:44

"Andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så i en pornofilm en kvinde som var i gang med to fyre en i begge
> huller forneden. De måtte opgive da det blev for hårdt for hende og
> også umuligt for fyrene at få det til at lykkes.

Er det ikke efterhånden standard i enhver pornofilm nu om stunder. Sandwich
er da ikke noget særsyn nu om dage.

To pikke i det samme hul ses da også en gang imellem.

Men nu er det jo film, og garvede aktører, så med lidt glidecreme kan alt
vel lade sig gøre.

Lars

Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 21:56

On Sat, 8 Jan 2005 21:43:42 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Er det ikke efterhånden standard i enhver pornofilm nu om stunder. Sandwich
>er da ikke noget særsyn nu om dage.

De fleste kvinder kan vidst klare det :)
og så en gynther i munden samtidig.

>To pikke i det samme hul ses da også en gang imellem.

Det må være nogle bifile mænd som er med i de film...

>Men nu er det jo film, og garvede aktører, så med lidt glidecreme kan alt
>vel lade sig gøre.

Hvis det er en kvinde som er stor som en konebåd dernede bliver de
måske nødt til at være 3 mænd i samme hul. Men så kommer det nok til
at knibe med at være der med kroppene :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-01-05 17:26

[Hobert Idiart | Fri, 07 Jan 2005 15:46:55 +0100]

>Eventuelt kan forklaringen være, at det er meget få mænd, som faktisk er
>udstyret med mere end 10-12 cm. Måske det kendte gennemsnit på 15 cm er
>en skrøne. Det håber jeg.

Jeg mener faktisk at verdensgennemsnittet er 14 cm. - selvom langt de flest
jeg har mødt dog har lidt mere.

/René

Fra : Hobert Idiart

Dato : 07-01-05 22:03

Rene' Hjorth wrote:
> [Hobert Idiart | Fri, 07 Jan 2005 15:46:55 +0100]

> Jeg mener faktisk at verdensgennemsnittet er 14 cm. - selvom langt de flest
> jeg har mødt dog har lidt mere.

Det kommer vel også meget an på målemetoden og graden af liderlighed på
måletidspunktet?
14 cm tror jeg godt jeg kan klare, men så nok heller ikke meget mere.
Jeg har dog aldrig målt den.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-01-05 23:09

[Hobert Idiart | Fri, 07 Jan 2005 22:02:42 +0100]

>Det kommer vel også meget an på målemetoden og graden af liderlighed på
>måletidspunktet?

Afgjort - mange måler forkert når de måler fra undersiden, ja nogle starter
næsten ved røvhullet for at få centimetre nok...

>14 cm tror jeg godt jeg kan klare, men så nok heller ikke meget mere.
>Jeg har dog aldrig målt den.

Well, det må vi hellerer klare en dag

/René

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-01-05 00:03

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> starter
> næsten ved røvhullet for at få centimetre nok...

Hvis man nu absolut SKAL måle. Er det så ikke fra pikroden på oversiden, til
spidsen af pikhovedet?

Mvh. Nana

Ps. Rene? Du gør det rart at være i denne nyhedsgruppe. Jeg kan ikke
forklare det, men tak alligevel.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-01-05 15:25

[Nana Sørensen | Sat, 8 Jan 2005 00:02:35 +0100]

>Hvis man nu absolut SKAL måle. Er det så ikke fra pikroden på oversiden, til
>spidsen af pikhovedet?

Jo, lige præcist.

>Ps. Rene? Du gør det rart at være i denne nyhedsgruppe. Jeg kan ikke
>forklare det, men tak alligevel.

I tak, hvor er du sød! I lige måde forresten :)

/René

Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 00:22

On Fri, 07 Jan 2005 23:09:00 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>[Hobert Idiart | Fri, 07 Jan 2005 22:02:42 +0100]

>Afgjort - mange måler forkert når de måler fra undersiden, ja nogle starter
>næsten ved røvhullet for at få centimetre nok...

>Well, det må vi hellerer klare en dag

Hobert du må hen og have den målt af kvalificeret målermester :)

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-01-05 00:35

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> farven på den er mere eller mindre lige meget. Men hvis at den er
> vandtæt vil det være dejligt nok, men er ikke et krav.

Tilbage til emnet. Jeg har lige set en blå jelly dildo på 19 cm, ø 3 cm.
Vandtæt, og vibrerer. I orion. De har en hjemmeside. Har i fundet en eller
skal jeg linke jer?

Fra : Hansen

Dato : 09-01-05 14:42

> Tilbage til emnet. Jeg har lige set en blå jelly dildo på 19 cm, ø 3 cm.
> Vandtæt, og vibrerer. I orion. De har en hjemmeside. Har i fundet en eller
> skal jeg linke jer?

Jeg kan ikke lige finde den, så mig må du gerne linke

Hansen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-01-05 19:02

"Hansen" <bluesboys@-remove.me-hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke lige finde den, så mig må du gerne linke
>
> Hansen

http://www.orion-erotik.dk/index_home.html

Rte fed side. Jeg har lige set en dildo i blå jelly som opfylder jeres krav
til mål. Den kan vibrere og er i øvrigt vandtæt.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-01-05 01:20

> [...]
> herinde.
>
> Men dildoen/vibratoren skal være lavet i de der Jell materiale og have

Kunne evt.være denne:
http://www.scanmail.dk/index.cgi?menu=5&submenu=38&start=41&limit=10&task=showitem&itemno=1002004696

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-01-05 19:20

Hov... jeg glemte at sige at den hedder : Blue-water.vibrator i det fysiske
katalog. Den har nummer: 555339, måske kan man søge på det.

Fra : Ole Bak

Dato : 23-01-05 14:43

http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=371&page=1