hjælp til trimning
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 00:00

Hej

Jeg søger lidt råd til hvordan man nemmest / bedst trimmer området omkring
penis, og omkring anus.
Jeg har søgt lidt tilbage i gruppen, men har ikke fundet tricket...

x /x

Fra : Kludder

Dato : 05-01-05 19:18

Hej
"homer" <news.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> penis, og omkring anus.
> Jeg har søgt lidt tilbage i gruppen, men har ikke fundet tricket...

En ukrudsBrænder fra dit lokale HobbyMarked??

Fra : preben nielsen

Dato : 05-01-05 22:03

> [...]

> området omkring penis, og omkring anus.
> Jeg har søgt lidt tilbage i gruppen, men har ikke fundet

Jeg bruger en alm. Gilette skraber - men jeg er også en af dem,
som ikke får en eneste barberknop :D

Ordnes i badet på 30 sek et par gange om ugen...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per O.

Dato : 05-01-05 22:05

> [...]
> penis, og omkring anus.
> Jeg har søgt lidt tilbage i gruppen, men har ikke fundet tricket...

En skægtrimmer eller en maskinlipper fra et supermarked !
Begge dele virker helt fint, og de kan indstilles så de ikke napper i huden.

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 22:37

Tak for svarene.
Har været igang med maskinklipperen og det var et hit...

Fra : Tina

Dato : 06-01-05 19:28

måske dette var en god måde, det skulle efter sigende holde længe

Voksbehandlinger
Ved voksbehandlinger er det vigtigt at hårene "hives" ud og ikke knækker

http://www.ceciliedam.dk/haarfjerning.html

Fra : Morten

Dato : 08-01-05 00:45

Eller lav det til en lille lej og lad konen/kærsten gøre det og så kan du
jo lige hjælpe hende med det samme

Meget ophisende

Hej