Ny CS klan, søger members!!!
Fra : Jens Langkniv

Dato : 04-01-05 23:46

Hey Hey...

Jeg er ved at lave en klan sammen med en ven. Vi har server og er ved at få
vores mIRC-
channel op og køre. Så var det noget for dig at blive medlem i *Urban
C@sual*??? så er
du meget mere end velkommen... ALLE KAN BRUGES!!! LOW SKILLED, HIGH SKILLED!

Mvh
Jens Langkniv

Fra : BuFFerz

Dato : 05-01-05 00:02

> du meget mere end velkommen... ALLE KAN BRUGES!!! LOW SKILLED, HIGH
> SKILLED!

Ja man skal starte et sted - fx da jeg startede min egen klan,
tilbage i cs 1.4 var jeg _helt_ nybegynder.
Der mødte jeg en anden helt nybegynder (hpx) som joinede, klanen.
Se nu bare - nu er Hpx på det danske cs landshold

Som sagt: "ma skal starte et sted"

Har klanen en evt. en hjemmeside - eller irc kanal ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Jens Langkniv

Dato : 05-01-05 00:06

> Har klanen en evt. en hjemmeside - eller irc kanal ?

> Bufferz
> www.Yoo.dk

Vi har hverken mIRC eller HP endnu... men vi er ved at lave
mIRC-channel... såå det går den rigtige vej

Jens Langkniv...

Fra : boa

Dato : 05-01-05 15:34

On Wed, 5 Jan 2005 00:05:52 +0100, "Jens Langkniv" <htb@no-spam.dk>
wrote:

> [...]
CS, fuskernes legeplads..................
lol CS,,,noobs,,, det er at sammenligne en PC med playstation.

Næ, kom over på det rigtige hold, drenge..

Fra : Martin T.

Dato : 05-01-05 16:27

"boa" <boa@boa.dk> wrote in message

> CS, fuskernes legeplads..................
> lol CS,,,noobs,,, det er at sammenligne en PC med playstation.
>
> Næ, kom over på det rigtige hold, drenge..

Tro mig, jeg vil meget gerne forstå dit indlæg, men det er desværre umuligt.
Hvad er f.eks det "rigtige" hold?

Mvh
Martin T.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-01-05 16:30

"Martin T." wrote

> Tro mig, jeg vil meget gerne forstå dit indlæg, men det er desværre
> umuligt.

Jeg undrer mig også lidt

> Hvad er f.eks det "rigtige" hold?

Zanzibar?

- Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 05-01-05 17:12

> Jeg undrer mig også lidt
Er vi rigtig mange der gør tror jeg :)

> Zanzibar?

The Blue Euster bar, eller hvad den hedder i politiskolen? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Simon [2700]

Dato : 05-01-05 21:32

> The Blue Euster bar, eller hvad den hedder i politiskolen? :)
muhahahaha
/Simon

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-01-05 22:19

"Klaus G." wrote

> The Blue Euster bar, eller hvad den hedder i politiskolen? :)

Oyster

- Peter

Fra : Simon [2700]

Dato : 05-01-05 21:32

> Tro mig, jeg vil meget gerne forstå dit indlæg, men det er desværre
> umuligt.
> Hvad er f.eks det "rigtige" hold?
jeg fatter heller ikke en brik af hvad han mener....
-Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 05-01-05 17:11

> Vi har hverken mIRC eller HP endnu... men vi er ved at lave
> mIRC-channel... såå det går den rigtige vej

Lige lidt oplysning:

mIRC er en IRC-Client. Så "mIRC-channel" er der ikke noget der hedder. Det
hedder en "IRC-Channel". Jeg har også selv dummet mig ved at sige det nogen
gange, har dog vænnet mig af med det :)

Anyway, godt initaitiv du har gang i... Men uhm, hvad med et nyere spil?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ivan [7100]

Dato : 05-01-05 17:26

> Anyway, godt initaitiv du har gang i... Men uhm, hvad med et nyere spil?

Nyere end CS : Source? Går ud fra at det er det vi taler om?

Tror også boa er kommet på den helt "bagfra".....måske hans rigtige hold er
det forkerte hold?

Lad os det lige vide når din irc-channel er oppe.....kunne da godt tænke mig
at prøve at spille mere struktureret end når man server-surfer.

Fra : boa

Dato : 06-01-05 16:38

On Tue, 4 Jan 2005 23:45:39 +0100, "Jens Langkniv" <htb@no-spam.dk>
wrote:

> [...]
>C@sual*??? så er
>du meget mere end velkommen... ALLE KAN BRUGES!!! LOW SKILLED, HIGH SKILLED!
Eller også SÅ vil i ikke forstå, CS er for urealistisk, ingen hoved
bevægelse når man løber, som om man står på skøjter.

Fusk,,,,,, CS spilles efterhånden kun af nogle få ærlige gamers,
største parten snyder........

Det rigtige hold, well, der er frit valg af andre og omline games med
bedre realismen og grafik for dens sags skyld.

Kom nu drenge, se det i øjnene, CS er for blevet noobet.

Fra : BuFFerz

Dato : 07-01-05 11:54

> Fusk,,,,,, CS spilles efterhånden kun af nogle få ærlige gamers,
> største parten snyder........

Er det over 50% du mener ?... for så tror jeg du tager meget fejl

(ihvertfald ikke på de servere jeg spiller på - som har VAC)

--
Bufferz
www.Yoo.dk