Nummer på DR P3 imorges
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 04-01-05 22:54

Hej,

Jeg hørte et nummer ca. 8.58 på P3, det kom lige efter Divinyls: I touch
myself. Det fremgår ikke af deres playliste hvad nummeret hedder, men det
havde noget electro/80'er over sig, og Jeg syntes de sagde at artisten hed
noget i retning af "Elays"

Carsten Pedersen

Fra : Martin

Dato : 05-01-05 14:39

Hejsa
Carsten Pedersen wrote:
> ... det havde noget electro/80'er over sig, og Jeg syntes de
> sagde at artisten hed noget i retning af "Elays"

Et gæt kunne være at det var Dj Lhasa - Together Forever, der er et remix
eller hvad man nu kan kalde det af et nummer af Rick Astley.

Et gæt udfra dit bud på kunstneren kunne være at det var noget Laze. Måske
"Steppin out".

Mvh
Martin

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 06-01-05 00:19

"Carsten Pedersen" <carstennp@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes de sagde at artisten hed noget i retning af "Elays"

Et wildshot alene ud fra artist kunne være Delays ??

Spiller et nummer der hedder noget i retning af "nearer than heaven" og et
par andre ;)

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 06-01-05 07:40

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Et wildshot alene ud fra artist kunne være Delays ??
>
> Spiller et nummer der hedder noget i retning af "nearer than heaven" og et

Det er fakstisk Delays - nu mangler Jeg bare lige at få fat i titlen.

Carsten

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 08-01-05 00:09

> "Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> skrev i en meddelelse

Hej Carsten

Har du bare den fjerneste idé, et par ord af teksten eller andet

Jeg har Delays stående på hylden mig bekendt har de kun lavet denne ene, så
jeg kan da lige tjekke, hvis der et spor....

vh
Michael