Karrieresmart at lyve sig bøssevaner og AI~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 20:01

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
news:41dac3fd$0$33673$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]

Ligesom Jude Law og englænderen fra "Ideal Husbond" har han sat sig bredt i
en bøsseniche, og så kan det være smart at foregive at have AIDS.
Med højstatus som skuespiller kan man altid få læger til at dokumentere hvad
man vil have skal være sandt, udadtil
En mor sagde til sin søn, at det var OK at han var bøsse "Bare det ikke går
ud over din karriere" og han svarede "Det ER MIN KARRIERE" og jeg tror
halvdelen af bøsser der bekender kulør offentligt er slet ikke
bagdørsindianere men har sans for hvad er politisk korrekt og har
JOURNALIST-TÆKKE og det er vejen til PUBLIKUMSTÆKKE og VÆLGERTÆKKE

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-01-05 21:57

Bo Warming wrote:
> [...]
> bagdørsindianere men har sans for hvad er politisk korrekt og har
> JOURNALIST-TÆKKE og det er vejen til PUBLIKUMSTÆKKE og VÆLGERTÆKKE

Ja, det er blevet meget "in" at være homoseksuel.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 14:51

> Ja, det er blevet meget "in" at være homoseksuel.

Selv har jeg det ligesom en berømt Shakespeare-skuespiller der siger
"Homosexuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærligt. Jeg udsender ikke de
rette dufte"(Kenneth Branagh)

Men mange lesbiske har virkelig ladet sig spænde for homo-er-bedst vognen og
siger fx

"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at klynge
sig til det modsatte køn, fordi det er mindre skræmmende"

Fra den extremt anbefalelsesværdige ny "Gyldendals Citat-leksikon" har jeg
desuden følgende

"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn og ønsket
om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"
og
"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive afsløret som
homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE homosexuel, kan du
lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev Diaghilev)

Og desuden
" Der findes tre forskellige slags pianister: jødiske pianister,
homoseksuelle pianister og dårlige pianister. Vladimir Horowitz
"Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre. Simon
Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

" Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by sterilizing them.
F.Scott Fitzgerald

" Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred
them, but they have failed to return the compliment. Desmond Morris

" Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl). Bo Warming

"The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

xxBøs Homer Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"

xxddkæ All our poeticising and thinking from the highest to the
lowest is marked by exaggerated importance placed on the love-story as the
principal story in our lives. Nietzsche

xxhh Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning
nemlig:moderskabet Friedrich Nietzsche

xxbø Her i Hollywood er der lutter magre, skallede
skabsbøsser, der har store problemer med fede, rapkæftede kvinder.
Roseanne Arnold

xxhsbø Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig så
meget på mig selv. Woody Allen

xxbø På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede for KGB.
Clive James

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-01-05 15:48

[Hobert Idiart | Tue, 04 Jan 2005 21:57:02 +0100]

>Ja, det er blevet meget "in" at være homoseksuel.

Ufatteligt så meget I to kan gøre jer betragtninger om, uden overhovedet at
have en fis erfaring eller viden på området :)

/René

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 17:12

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [Hobert Idiart | Tue, 04 Jan 2005 21:57:02 +0100]
>
> Ufatteligt så meget I to kan gøre jer betragtninger om, uden overhovedet
> at
> have en fis erfaring eller viden på området :)
HVIS DU VED NOGET VI IKKE VED
SÅ FORTÆL DET DOG
Der er intet specielt ved homosexuelle - de er som os andre og skal ikke
have særhensyn

Samvær skal være drevet af lyst - her lidt livsvisdom der bør gå forud for
PAN-moraliseren

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Selvfølgelig er der pligt til ikke at stjæle, volde, bedrage men ellers bør
markedsmekanismer holde vore aggressioner i skak, og godhed vil så komme
spontant og bæredygtigt - uden glædesdræbende pligt-tyrani

Japanernes overlegne kultur mht lang levealder og lav kriminalitet har at
gøre med at shintoreligionen, og at den japanske buddhisme aldrig har gået
meget op i pligt - man har i frihed opdyrket korpsånd, så DET ER LYSTEN DER
DRIVER VÆRKET, når de ofrer sig for fædrelandet med "arbejds-alkoholisme"(workaholic-hyperaktivitet)

Jesus har formodentlig via karavaneveje fra det fjerne Østen fået
inspiration fra buddhismen, og derfor forlanger han totaladskillelse mellem
Gud og Kejser. Gode gerninger skal - som Luther siger - komme fordi man er
en god mand - man skal ikke gøre gode gerninger for bryste sig af at være
god.

(jeg mener dog, at når man beskyldes for racisme, er det OK at forsvare sig
med hvad taler modsat)

Nordboer havde samme tradition som kinesere og japanere og med Luthers ,
Grundtvigs og Tidehvervspræsternes hjælp har vi fået megen sund kristendom
her til lands - her nogle vismænds ord om at MORAL SKAL KOMME INDEFRA

"Livet er ikke et problem der skal løses.Det er en tilstand der skal
erfares" Buddha (og Søren Kierkegaard)

"Nydelse skal stjæles, nydelse følger viljen. Den skal ikke påtvinges os.
Man kan ikke tvinge folk til at blive lykkelige . Rousseau.

Det man gerne gør, gør man som regel godt. Japansk ordsprog

En af de mange grunde, hvorfor unge mennesker gerne bliver tilhængere
af et nyt system i sandheden rige, er sikkert den, at resultaterne af det
gamle bibringes dem i en alder, da de endnu ej føler åndelig trang dertil.
Poul Martin Møller

Folk skulle ikke altid tænke så meget over, hvad de skulle gøre; de
skulle hellere tænke over hvad de skulle være . Var de blot gode, ville
deres handlinger lyse af sig selv. Eckhart

I did it my way. Frank Sinatra

Ikke at følge din egen forstand og samvittighed er ulydighed mod Gud.
Thomas Aquinas

It is slavery to live in the mind unless it has become part of the
body. --Kahlil Gibran

Kritiser ikke kvinden for at hun er troløs - hun leder blot efter den
rigtige partner. Goethe

Mange mennesker er mægtig søde, når de selv kan bestemme, hvem de vil
være søde imod. Mikal Rode

Mine handlinger vil aldrig blive styret af andres mening, kun af min
egen samvittighed. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

Naturens onde grundsætning er den, at ingen nogensinde skal finde , hvad
han er nødt til at søge! Nietzsche

People who are masters in their own house, are never tyranst.
Napoleon i

Ved umiddelbar reaktion, frigør man sig fra forgiftningen, gentagelsen og
naget. Nietzsche

Der er kun én sand moral for hver menneske: men hvert menneske har
ikke den samme sande moral. Bernard Shaw

Ingen kan tvinge mig til at blive lykkelig på hans måde.
Immanuel Kant

Hemmeligheden ved succes er stadig at ville noget. Benjamin
Disraeli1808-1881

A man convinced against his will is not convinced. Laurence J.
Peter

De bedste ting bliver uappetitlige, når de bliver en påtvunget.
Madame de Sévigné

mi Den vigtigste ting i verden er at forstå at tilhøre sig selv.
Montaigne

mih Et godt liv, som jeg forstår det, er et lykkeligt liv. Jeg mener
ikke, at du vil blive lykkelig, hvis du er god. Jeg mener, at hvis du er
lykkelig, vil du blive god. Bertrand Russell

mih Everything must come out of ones own nature Oscar Wilde

mih For mig er det umuligt at anerkende storhed, som ikke er forbundet
med ærlighed og oprigtighed mod ens eget jeg" Nietzsche

mih Fri er ikke den, der kan gøre, hvad han vil, men den, der kan blive,
hvad han skal. P. Lagarde

mih Frihed er at vide hvad ens skæbne vil - og gøre det.
Johannes Hohlenberg

Mih Hvis galningen fremturede i sin galskab, ville han blive
vis. William Blake

mih Hvorpå kender man i enhver stand og stilling den ædle?
Det er ham, der, hvilken fordel han end har, altid tenderer mod ligevægt.
Goethe

mih Ingen kan gøre mig skade, eftersom ingen kan tvinge mig selv til
noget ondt eller lavt. Marcus Aurelius

mih Jeg elsker sandheden lidt mere, når det er mig selv, der finder den,
end hvis det er en anden, som påpeger den over for mig. Voltaire

mih No thinker´s thoughts give me so much pleasure as my own. This of
course proves nothing in their favour,
but I should be foolish to neglect fruits, which are tasteful only because
they grow on my own tree. Nietzsche

mih Only work which is the product of inner compulsion can have
spiritual meaning. Walter Gropius

mih Peace comes from within. Do not seek it without.
Gautama Buddha (B.C. 568-488)Indian - Founder of Buddhism

mih Selvgjort er velgjort. Gl. Dansk mundheld.

mih Speak what you think today in words as hard as canon
balls, and tomorrow speak what tomorrow thinks in hard words again, though
it contradict every thing you said today. Emerson
BRAINSTORMER Sig hvis du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det modsiger
hvad du sagde idag. Ralph W Emerson, Amerikansk filosof 1803-1882

mih The great law of culture: Let each become all that he was created
capable of being. Carlyle (1795-1881)Scottish Author and
Philosopher

mih The only thing that proves, if a man has value, is his capacity to
stick to his guns. Nietzsche

mih There is no secret in life. Life's aim, if it has one, is simply to
be always looking for temptation. Oscar Wilde

mih Vi skal kunne stå over moralen: og ikke blot stå med ængstelig
stivhed som en, der hvert øjeblik frygter for at glide ud og falde, men også
svæve og lege over den. Nietzsche

mih Vær dig selv. Du er ikke hvad du i øjeblikket gør, mener, begærer.
Nietzsche

mih What is moral is what you feel good after, and what is immoral is
what you feel bad after. Ernest Hemmingway

mih. My own mind is the direct revelation which I have from God and far
least liable to mistake in telling his will of any revelation
Emerson

mihps Rare men would rather perish than work without delight in
their labour.

mij Det er vanskeligt at affinde sig med tidens fejltagelser: stritter
man imod den, står man alene; lader man sig indfange af dem, så får man
heller ikke hverken ære eller glæde deraf. Goethe

mijante mis "Grundtvig er den umiddelbare, der skaber hvadenten han
vil eller ej,
hvad enten han ved af det eller ikke. Vilhelm Grønbeck

mis Den, der ikke elsker sig selv, elsker ikke godt, og den, der ikke
hader sig selv, hader ikke godt. Oscar Wilde

Mis Den eneste vej til at virke ægte, det er at være ægte.
Piet Hein

Mis Men seldom give pleasure when they are not pleased themselves.
Samuel Johnson

mispont Den der søger at være vittig, ejer ikke vid. Nietzsche
Menneskeligt,alt for menneskeligt 1877

mispontan Det er enfoldige menneske, der taler med lidenskaben bag sig,
kan være langt mere overbevisende end den mest veltalende mand, der ikke har
denne støtte. Duc de La Rochefoucauld

misS The greater amount of truth is impulsively uttered, so the greater
amount is spoken, not written. Edgard Allan Poe

miss"Naturens onde grundsætning er den, at ingen nogen sinde skal finde,
hvad han er nødt til at søge!"Nietzsche

misty Den, som kan kommandere, finder altid dem,
som bør lyde Nietzsche

Fra : Poul

Dato : 06-01-05 10:44

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

AIDS.

Pete bliver lige som alle amdre pornoskuespillere testet for bøssepest hver
gang han skal filme.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-01-05 03:46

"Poul" <p@lan.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> AIDS.
>
> Pete bliver lige som alle amdre pornoskuespillere testet for bøssepest

"bøssepest"? Det sagde du forhåbentlig for sjov. Selv om det er dybt uskægt.
Dem der spreder aids mest, er unge kvinder mellem 22 og 28 år.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 12:07

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
> "Poul" <p@lan.com> skrev i en meddelelse

> "bøssepest"? Det sagde du forhåbentlig for sjov. Selv om det er dybt
> uskægt.
> Dem der spreder aids mest, er unge kvinder mellem 22 og 28 år.

Eller det er sniffende narkomaner der er trækkerdrenge og lader sig
fistfucke af rige bøsser der skal overgå hinanden i antal hundrede nedlagte
pr nat - ingen ved det. Bøssepest ER sjovt ord for AIDS.
Hvis nogensinde en pige har været aids-spreder , har hun måske haft så mange
analpartnere og nogle af disse har haft herpes sår på glans penis, så
oplagret smittefarlig sæd i hendes røvhul overførte til nr to i rækken.
Ingen ved noget sikkert

Politiken-tegneserien Rocky idag lader fyren prale af at man får livslede
når man har prøvet alt
- bøssesex, urinsex, sm, anal osv -
- og pigen svarer at så er det nok tid at tage et brusebad.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-01-05 12:56

> [...]
> når man har prøvet alt
> - bøssesex, urinsex, sm, anal osv -
> - og pigen svarer at så er det nok tid at tage et brusebad.

Du er langt ude... Seriøst. Jeg har endda stillet dig nogle seriøse
spørgsmål i en anden gruppe, som du ikke svarer på.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 13:09

> Du er langt ude... Seriøst. Jeg har endda stillet dig nogle seriøse
> spørgsmål i en anden gruppe, som du ikke svarer på.
Det har jeg overset - sorry - hvilken gruppe og dato-klokkeslet - gerne mail
mig hvad jeg overså

Hvis jeg er langt ude, har du måske nogle argumenter EFTER BOLD EJ MAND?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-01-05 17:15

Bo Warming wrote:

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
-snip-

> Det har jeg overset - sorry - hvilken gruppe og dato-klokkeslet - gerne
> mail mig hvad jeg overså
>
> Hvis jeg er langt ude, har du måske nogle argumenter EFTER BOLD EJ MAND?

Et lille hint til Bo Warming:

Hvis du gerne vil have at folk skal skrive argumenter efter "bold ej
mand", så kunne det måske være at du skulle begynde at prøve på bl.a. at
droppe alle de latterlige idiotiske citater og ligegyldigt bras +
urin/lort-historier du plejer at komme med.

Det er jo ingen hemmelighed at du nok er den som flest folk har i
kill-filteret, pga. alt det lort du lukker ud (ordet "lort" skal faktisk
forstås 100% bogstaveligt OG i overført betydning, som når man f.eks.
læser at Bo Warming har lavet lorte- og urin-eksperimenter der hjemme i
en videnskabs-gruppe).

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 17:33

On Fri, 07 Jan 2005 17:14:54 +0100, Martin Jørgensen
<unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> som når man f.eks.
>læser at Bo Warming har lavet lorte- og urin-eksperimenter der hjemme i
>en videnskabs-gruppe).

Hvem deltager i den videnskabsgruppe :)

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 17:38

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Hvem deltager i den videnskabsgruppe :)

Folk læser i deres hjem ved deres komputerskærm, selvom man skulle tro jeg
fastholdt dem i en gylletank, når de forarges.

Dk.Videnskab -sgruppen er meget praktisk og saglig og
fysik-kemi-fokuseret, men er ikke det vigtigste sted jeg har opnået debat om
mine selvhjælpsforslag vedr inkontinens-patienter

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 18:50

On Fri, 7 Jan 2005 17:37:54 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Folk læser i deres hjem ved deres komputerskærm, selvom man skulle tro jeg
>fastholdt dem i en gylletank, når de forarges.

Ja, nogen er blevet meget forarget.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 00:24

> Ja, nogen er blevet meget forarget.

Hvilket er tankevækkende.
Mon ikke folks synspunkter skyldes indestængt aggression som giver lyst til
at blive forarget.
Måske synspunkterne i sig selv ikke stikker særlig dybt.
Helt som når tyskere stemte for naziparti der ville udvise alle jøder - som
egentlig var ganske vellidt.
Men man var gejlet op af krigsnederlag og så skal aparte kanøfles.
Arbejdsløse keder sig ofte - og har brug for forargelse - ligegyldig om
alibiet er sagligt.

Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 00:34

On Sat, 8 Jan 2005 00:23:36 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvilket er tankevækkende.
>Mon ikke folks synspunkter skyldes indestængt aggression som giver lyst til
>at blive forarget.

Jeg synes snarere man kan synes noget er pjattet, ulogisk eller
lignende.
At blive forarget virker så voldsomt igen.

>Måske synspunkterne i sig selv ikke stikker særlig dybt.

De fleste er nok åbne over for nye synspunkter og siger ikke blot at
jorden er flak som en pandekage.

>Helt som når tyskere stemte for naziparti der ville udvise alle jøder - som
>egentlig var ganske vellidt.

Nogen gange skal der måske ikke så meget til før folk ryger med på
vognen. Hvis de rigtige omstændigheder er til stede.

>Arbejdsløse keder sig ofte - og har brug for forargelse - ligegyldig om
>alibiet er sagligt.

Jeg ved ikke om arbejdsløse bliver mere forarget end andre. Mon ikke
det har mere med persontype at gøre.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 17:48

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message
> [...]
> forstås 100% bogstaveligt OG i overført betydning, som når man f.eks.
> læser at Bo Warming har lavet lorte- og urin-eksperimenter der hjemme i en

Har dine komputerkabler hul igennem så legemsvæsker kan flyde ind i din
stue?
- anderledes kan "100% bogstaveligt" ikke tolkes.

Folk kan lide at blive forarget. Nogle har opdigtet sexuel perversion i mine
eksperimenter.

Men der er ikke meget anal-stimulation i at være for doven til at gå på
toilettet og derfor bruge lugttæt emballage med skruelåg og klare sagerne
liggende i sengen mens man ser TV eller læser avis.

Interessant er når folk afslører at "aparte adfærd må da være psykiatrisk
lidelse" hvilket jo svarer til at sætte jødestjerne på folk med unormal tro.

Fra : Andropov

Dato : 07-01-05 18:54

On Fri, 7 Jan 2005 17:48:07 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Har dine komputerkabler hul igennem så legemsvæsker kan flyde ind i din
>stue?
>- anderledes kan "100% bogstaveligt" ikke tolkes.

Måske de (legemsvæskerne) bliver brugt til at køle computer med :)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-01-05 22:30

Bo Warming wrote:
> [...]

> stue?
> - anderledes kan "100% bogstaveligt" ikke tolkes.

Aargh. Det er sgu´ uudholdeligt at debattere med dig. Okay så skærer jeg
det ud i pap: Når man siger at folk lukker lort ud, så plejer det IKKE
at være bogstaveligt men når man derefter læser dine beskrivelser af
dine lorte- og urin-forsøg hvor du faktisk I BOGSTAVELIGSTE FORSTAND har
lukket lort og urin ud, hjemme hos dig selv og opbevaret det i
syltetøjsglas eller hvad det nu er, så er det at kæden falder af.

> Folk kan lide at blive forarget. Nogle har opdigtet sexuel perversion i
> mine eksperimenter.

Tsk. tsk... Jeg tror snart du skal ind i kill-filteret i denne gruppe
også...

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 23:33

> dine lorte- og urin-forsøg hvor du faktisk I BOGSTAVELIGSTE FORSTAND har

Dejligt at du total-kovender og ikke længere skriver "100% BOGSTAVELIGT
TALT" dvs reelt, men skriver "I BOGSTAVELIGSTE FORSTAND", som jo antyder
noget mindre absolut

> lukket lort og urin ud, hjemme hos dig selv og opbevaret det i
> syltetøjsglas eller hvad det nu er, så er det at kæden falder af.

Du SKYLLER lort _ud_ via træk og slip,
- jeg lukker lort _inde_ i lugttætte affaldsemballager.
Kan andet siges til fordel for dit valg end at du forguder at være _normal_?

> Tsk. tsk... Jeg tror snart du skal ind i kill-filteret i denne gruppe
> også...

_Gør alvor_ af dine FORFÆRDELIGE GRUSOMME TRUSLER
- at prale og true er for barnligt.

Gør det stille og roligt og uden at skrive om det - du er OT og du bedriver
værst tænkelige netikette-lortethed: Du går efter manden i stedet for
bolden.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-01-05 11:19

> Du går efter manden i stedet for
> bolden.

Det er sikkert almen viden på usenet efterhånden, at i dit tilfælde BW har
der aldrig været, og vil der aldrig være, en bold at gå efter.

mange hilsner

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-01-05 19:22

> [...]
> mail mig hvad jeg overså
>
> Hvis jeg er langt ude, har du måske nogle argumenter EFTER BOLD EJ MAND?

dk.helbred Læs der, gider ikke at genfortælle det.

ja mener du er langt ude, eller dvs, dine tanker og konklusioner er langt
ude i hampen og har ikke ret meget med virkeligheden, elelr fakta at gøre.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 23:55

> dk.helbred Læs der, gider ikke at genfortælle det.
> ja mener du er langt ude, eller dvs, dine tanker og konklusioner er langt
> ude i hampen og har ikke ret meget med virkeligheden, elelr fakta at gøre.

TAk for oplysning, om hvad jeg havde overset.
Her det svar jeg lige har postet på den ng, du henviser til.

Jeg ville meget hellere høre en klog kvindes syn på mine meninger om bøsser
i denne ng og denne tråd
- det håber jeg på.
At nogle anser mig for skør, tager jeg afslappet. Man bør gå efter bolden og
ikke efter manden.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

> F.eks tag nu det indlæg jeg kommenterer nu. Hvad handler det om? Hvad er
> det du ønsker at formidle ud til andre mennesker?
> Forklar meningen med indlægget på under fem linjer. Hvis du ikke kan det,
> så er dit indlæg ligegyldigt. Forstår du? Meget af det virker som rent
> ordgejl, når der hele tiden bliver fyldt meningsløst blabla ovenpå.

Hvis jeg var stupid som hovedpersonerne i Pusher2 så udtrykte jeg alt som
ONE-LINERS

Jeg søger at komme hele vejen rundt om emnet, og ser sagen fra flere sider,
og som en ekstra gratis gave tilføjer jeg undertiden nogle citater der
uddyber - men evt modsiger hinanden.Ting er jo ofte komplicerede og
uafklarede.

Så kan forskellige læsere finde forskelligt af værdi til at nærme sig, hvad
er sandheden for ham/hende.

Ingen er nødt til at læse det ekstra "halehæng" eller påklistrede
fodnote-apparat , for at forstå eller besvare min egen centrale tekst, der
jo som alt vigtigt bringes FØRST.

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-01-05 00:02

> At nogle anser mig for skør, tager jeg afslappet. Man bør gå efter bolden
> og ikke efter manden.

Et godt princip, som du skulle prøve en gang, Bo.

Per V.